Ik had het ook leuker/beter gevonden als ze een dag volledig van leven hadden gewisseld. Inclusief kinderen, maar niet alleen gefocust op kinderen. Sanny en Marije hebben dat een keer gedaan en dat vond ik leuke video’s. Sliepen ook bij elkaars man in bed enzo, erg ongemakkelijk en daarmee leuk beeldmateriaal. Lijkt me ook leuk om te zien hoe goed ze elkaars routines etc kennen zonder dat ze bij elkaar zijn als siamese tweeling
Ja dat is inderdaad ook wel origineel, maar ook een heel ander concept.
Het gaat er me meer om dat ik het niet ok vind dat het er luidkeels over gaat dat Gijs al twee poepbroeken heeft gehad en Jelle al op de wc gepoept heeft, en dat uitgebreid in beeld gebracht wordt dat ze gaan huilen als Willemijn weggaat. Zoals @Ananas al zegt, ook het uitlokken van het huilen van tevoren, ze zullen het vast in alle toonaarden ontkennen maar het komt over alsof ze het erom doen, omdat dat dramatische/interessante content oplevert.
Daarvan wil je toch niet dat het online staat als je 12/15/30 bent?
Daarna heb ik het dus ook al snel afgezet.
Ja vind ik ook!
Jemig wat jammer dit! Ik kijk niet naar haar filmpjes maar had een beetje een stoere indruk van haar. Daarom had ik haar wel slimmer ingeschat dan het willen voldoen aan deze instagram ‘beauty’ hype?
Dit is toch geen porem zo? Echt zonde.
Ik weet ook niet echt hoe het zit haha. Heb dat ook maar via het forum vernomen. Volg ze niet echt meer sinds hun switch @HvO weet jij juist hoe dit zit?
Ja ze hebben webcam sessies met annic. op zakelijk gebied dan he, coach sessies #sellyourkids
Zonde zeg! Ze lijkt nu wel heel erg op Esmee Denters
Ik vind dat ze wel een beetje lijkt op Scarlett Johanson. Ik vind 't best mooi. Maar die hele lip filler trend niet zo.
Ik houd van die trend. Heb mn hele leven stomme opmerkingen over mijn dikke lippen gekregen, en nu is iedereen jaloers. Heerlijk!
Trendsetter
Helemaal mee eens! Alleen jammer dat ze dat zelf niet inzien waarschijnlijk. Zie onder de video ook helenaal geen negatieve reacties of opmerkingen hierover…
Zooo zonde van Sophie. Al is haar neus volgens mij gewoon make-up. Het geeft haar zo’n domme look terwijl ze echt niet dom is volgens mij.
Had ze geen permanente lipliner?
Ze doet me echt denken aan Emma Chamberlain
Ik vind die lipvissen look ook niet een erg pientere uitstraling hebben. Ligt misschien meer aan de duckface poses die steeds worden aangenomen voor de foto’s dan aan de look op zich.
Leuk dat je dit zegt, want ik nam door de posts hier een kijkje op haar insta en ik was echt in shock door die 90’s lipliner op deze foto hahaha.
Hoezo plaatst ze ook echt zo een foto met het onderschrift dat ze niet rookt. Lotte slijmt er ook weer op los in de comments.
Ligt het ook niet een beetje aan de foto/bewerking/make-up dat ze er zo uitziet. Want vind dit ook niet echt meer op Nina (vriendin van kelvin) lijken
Ik weet dat het niks zegt over intelligentie, maar ik associeer van die overduidelijk neppe lippen nou niet bepaald met Einstein ofzo, haha. Beetje Barbie maar dan in een veel eerder stadium, dat vind ik al gauw met van die duidelijke fillers.
Edit: oh en die vogel rok nepwimpers
Lijkt idd op scarlett, en esmee. Maar ook minder op zichzelf. Heel jammer.
Vooral hier vind ik het niet mooi: