Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Wat is een krabbenmand opmerking?

1 like

Haha, oh crab :wink:

23 likes

Facilian? Lol wat is dat? Facial gone wrong?

1 like

Mij dnurkende fader mij levuh!

15 likes
2 likes

Waarom noem wil en tien elkaar de hele tijd Annie? Cringe

6 likes

Ik weet dat we deze al met zijn allen uitgebreid geanalyseerd hebben, maar waar slaat die eerste zin op.

“Hey Martine, welke metafoor is jou altijd bijgebleven?”

Ik vind “als mij gevraagd zou worden” samen met “iedereen heeft wel eens” echt de meest slappe manier ooit om een verhaal mee te beginnen.

11 likes

Eigenlijk is dat gewoon een excuus voor als je jezelf graag hoort praten :stuck_out_tongue:

(misschien een klein beetje zoals posten op een forum bedenk ik me :thinking::sweat_smile: )

9 likes

Ik ga proberen uit te leggen wat ik irritant vind aan Martine maar volgens mij gaat dat niet lukken.
Ze praat soms zo raar, expres. Aan het eind van een zijn vooral, dan rekt ze een woord heel erg uit en kijkt er een beetje raar biiiiiiiijjjjjjjjj.

14 likes

Hoe zij awkward zegt. Brrr.

Mijn vriend vind haar heeeel moooooi :roll_eyes:

Aah die arme Denise. Vind haar zo lief overkomen altijd.

2 likes

Roest heeft nog een afscheidsfeestje dit weekend :disappointed_relieved:

1 like

Ik vind het ook echt sneu voor d’r! Ze komt inderdaad heel lief over en zo te merken was het ook niet echt haar keus.

Ik vind de vlogs van vetgezellig ook geen reet aan. Ik vind Alwin overigens irritanter dan Saske, hij is volgens mij degene die het meeste klaagt over views en abonnees.

Huh wie bedoel je? Jazzy Jay is toch een Amerikaanse producer? Ik kan ook niemand anders vinden op Google

Jazzy Jazz Vuick of zoiets bedoelt ze denk ik? Volgens mij een model.
Edit: Jessie Jazz heet ze sorry haha.

Waarom worden er steeds video’s hier gepost zonder iets erbij? Wat moeten we er dan mee?

29 likes

Dat is een vriendinnetje van Anna. Ze deed mee aan expeditie.

Ik heb een nieuwe girlcrush

2 likes