Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Hahaha ‘ik trek me er niks van aan maar zet het wel even op mn stories zodat al mn volgers het zien!’

52 likes

“Je hebt meer een persoonlijkheid om te editen” is het nieuwe “je hebt meer een hoofd voor de radio”

76 likes

Waarom zou je dit posten echt wat een stomme story

2 likes

Wow na 6min nog geen likes :fearful: wat een toestand

23 likes

Zés minuten ook echt, haha stel je niet zo aan

3 likes

Ik denk het niet. Tenzij ze actief was in het blogger topic op ellegirl voor het offline ging

Ik vind haar soms wel irritant, maar zij is wel een van de weinige mensen van wie ik nog (bijna) alle video’s wel kijk. Ik heb alleen ook niet zo goed een suggestie voor een soortgelijk iemand, omdat ik snel ook weer afknap op mensen. Dus ik ben ook benieuwd!

Ik kijk alleen het kringloopkwartier van bonnie.

1 like

For some reason zit zij af en toe zo in m’n irritatiezone. Waarschijnlijk door dit soort hypocriete posts…

Oooh haha ik legde die link echt niet

TENZIJ

(Sorry)

4 likes

Ik ben dat gedoe over algoritmes beu. Vooral dat dat per se met de volgers gedeeld moet worden.

5 likes

dankje

1 like

Hoop dat EliseJoanne haar rituals kerst advent box al binnen heeft… anders moet we weer zielig gebedel aanhoren op twitter

19 likes

Zij had toen toch bij serena (of andere blogger) zo’n verwendag/shopdag gewonnen en daar viel iedereen toen zo over omdat zij uit een welvarend gezin komt? Of was zij dat niet?

Ennnnn weer een spon van annemerel. Nog om en om een instagram post gesponsord. P

Yourlittleblackbook :sweat_smile:

Zou Daddyhox de Burger King op het Leidseplein al kennen? Of anders misschien het Hard Rock Cafe op het Max Euweplein? Een lokale bistro genaamd ‘Loetje’? Hotpots!!

31 likes

Vergeet de Avocado Show niet, of The Corner Bakery!
Ekte nieuwe hotspots

2 likes

Algoritme is ook echt aangepast! Vriendinnetje van mij is influencer en zij heeft er best veel last van (net zoals haar andere influencer vriendinnetjes)

2 likes