Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Vajacial

Zo goed als de gemiddelde vrouw zorgt voor de huid van haar gezicht, zo weinig aandacht krijgt de huid rondom de foef. In dit gebied zijn juist vaak wat meer bacteriën aanwezig en hebben veel vrouwen, soms zonder dat ze het weten, last van ingegroeide haartjes, puistjes en oneffenheden. Daarnaast ervaren vrouwen het gebied soms als niet 100% fris. De Vajacial is over komen waaien uit Amerika en is de facilian voor je vagina. Allereerst wordt het schaamgebied gereinigd en vervolgens gaan de Wax Angel aan de slag om de ingegroeide haartjes, puistjes en andere oneffenheden aan te pakken. Daarna wordt het gebied (extern) gereinigd met de speciale Delete Intimate Wash waarmee je een heerlijk fris gevoel creëert. Indien gewenst kunnen bepaalde plekken behandeld worden met de Delete Spot Light, een crème die de huid wat lichter kan maken en die ook na afloop van de behandeling gebruikt kan worden.

4 likes

Image result for office no gif

56 likes

Spuit elf, maar leuk dat Rachel zwanger is! Had het niet aan zien komen. Ben benieuwd of ze nu ook weer de naam deelt, met Pip vertelde ze dat toen wel al terwijl ze nog zwanger was.

1 like

Leuk idee… Al heb ik een beetje moeite met je comment. Volgens mij hebben de Mascha’s en Anna’s veel meer jassen en troep… Ik vind het vooral een verademing hoe blij ze is dat ze wat opgestuurd krijgt. Kunnen een hoop bloggers en YT’ers nog wat van leren.

1 like

Heb je gelijk in, Sophie is absoluut niet de enige die dat zou moeten doen. Ik noemde haar naam omdat ze echt elke week specifiek een nieuwe winterjas koopt. :sweat_smile:

@Enthusiasm drie keer raden wie er een nieuwe shoplog heeft geüpload

3 likes

Oh my je hebt ZO gelijk. Ik denk dat we het over dezelfde vlog hebben? Ik kijk af en toe hun vlogs (ben niet meer geabboneerd sinds dat 1 april gedoe) en Alwin had een hele leuk setting verzonnen voor ‘de nieuwe vlogs zonder Saske’. Komt Saske er als een zoutzak bij zitten?! Ik vond het echt ongemakkelijk en storend. Ik snap helemaal dat ze een stapje terug wil doen, echt waar. Maar ga dan niet in die 1e vlog zitten van Alwin en er alleen maar zitten chagrijnen en op je telefoon.

Ik kijk de vlogs eerlijk nu ook minder, enerzijds omdat je minder Saske ziet en als je haar ziet is ze heel negatief. Ik vind Alwin ook leuk, maar trek hem (dat negatieve en bepaalde maniertjes met die vingers en dat nagelbijten en aan gezicht zitten, superflauw I know) alleen in de vlog niet goed. Juist Saske erbij was ewn fijne afwisseling. Zonde, want ik vind het ergens juist ook verfrissend dat ze niet enkel de schone schijn ophouden en de edit skills zijn amazing! Maar ook zo’n rant op ig werkt averechta voor mij: wij zijn ze als viewers niets verplicht toch? Ik snap dat het moeilijk is en dit hun passie is en dat het knap is dat Alwin nu zoveel oppakt, maar ze kunnen ons toch niet zo dwingen om te kijken? Niet bepaald de juiste manier om begrip te vragen…

Dit was mijn spreekbeurt over vetgezellig

3 likes

Daddyhox maakt een hotspotvideo over Amsterdam oost en spelt de naam van een van de kroegen fout. En brengt daarna de menukaart met heel groot de naam correct gespeld in beeld :joy: zo slordig

Maar kennelijk vindt haar moeder dat ook prima. Dat verbaast me eigenlijk net zo goed. Of nee, eigenlijk moet ik zeggen, dan verbaast het me eigenlijk niet dat Sanne zo is.

2 likes

Ja hoor, op zo’n gevaarlijk kloteding de stad door en dan van die hipstertenten van ~de wijzen uit Oost~ aanraden. Ik kan die vent niet uitstaan.

7 likes

Nou Zanike, ik neem aan dat jouw vader dan ook naar buiten mag brengen dat jij nog steeds in je broek poept? Of dat je permanent uit je mond stinkt? Of dat je altijd tietzweetvlekken hebt? Of dat je een ondankbaar azijkzeikend kind bent? Want dat zijn ook feiten.

Of wacht, zou ons dat gewoon niks aan gaan?

23 likes

Welke kroegen noemt hij? Ik gun m geen views.

Ik zag in het voorbijgaan Louis Louis en Bar Basquiat en toen dat ik ok, guy. Dank voor je local kennis.

2 likes

Hahah aha echte hidden gems dus.

3 likes

Ja zeker niet plekken die iedereen met een NS dagretourtje op zaterdag er min of meer bijkrijgt.

4 likes

Ja vind dat ook echt zo jammer. Vond het bij haar vroeger juist zo leuk dat ze ook inhoud had, toen ze studeerde deed ze veel meer voor mijn gevoel.

6 likes

Ja en the Breakfast Club en Roest dat na de zomer dicht gaat :'D

Edit: excuus, Roest dat al dicht is, de zomer is al een tijdje over…

1 like

Waarom eigenlijk? Volgde je ze eerst wel allebei of altijd alleen Willemijn?
Gewoon nieuwsgierig!

Volgens mij heb ik Martine wel gevolgd, maar later weer ontvolgd. Ik weet niet wat het is maar ik trek haar gewoon niet zo goed. Ik kijk ook alleen de weekvlogs wanneer Willemijn vlogt. Ik vind Martine een beetje zeurderig en nietszeggend overkomen, ook een stuk minder ondernemend dan Willemijn. Kan het niet goed uitleggen merk ik, maar ik vind Willemijn gewoon wat boeiender als persoon dan Martine.

5 likes

Zou Sanneke ook hier meelezen?