Gelukkig hebben we de screenshots.
De tijd van relatief makkelijk geld verdienen voor bloggers/vloggers/youtubers is voorbij. Alles wat nieuw is is in het begin leuk en interessant. Maar je moet meegaan met de trends en nieuwe content creƫren. Dat is je werk.
Zoveel mensen vinden dat ze mooie dingen kunnen maken en werken hard, maar als er geen publiek voor is kan je het voor jezelf doen, maar niet het publiek kwalijk nemen dat ze niet kijken.
Ik dacht dat zij beide een normale baan niet aankonden, omdat ze ziek zijn oid? Weet het niet precies meer, maar saske had toch sowieso een wajong-uitkering
Alwin ook dacht ik! Dus dan zal er een soort constructie zijn die de bijverdiengrens van de uitkering niet mag overschrijden? Af en toe opdrachten aannemen?
[quote=ādancingavocado, post:466, topic:5573, full:trueā]
Anna is terug op YouTube. Heb haar lang gevolgd, tot ongeveer drie kwart jaar terug. De videoās spraken me niet meer aan en Anna was veranderd. Ik merk na deze video dat ik mijn interesse in haar echt verloren ben. Jammerā¦
Vond het wel āknapā dat ze haar emoties liet zien in deze video en wat zegt over het overlijden van haar stiefvader en de break-up met Danny. Volgens mij deelt zij niet zo snel zulke emoties op YouTube. /quote]
Ik denk alleen maar ja nu wel, alles voor de views.
War zegt ze daarover dan? Ik heb hetzelfde met Anna, vond haar altijd leuk en inspirerend, maar het is allemaal zo oppervlakkig nu en onpersoonlijk
Denk eerder ironisch bedoeld. Werd bij mij vooral op de middelbare school gebruikt namelijk, haha. Het betekent āheel ergā.
Als je echt cool was schreef je tan2.
Ik kreeg vandaag deze link doorgestuurd op kantoor, wellicht interessant: https://www.hotpinkmedia.nl/wp-content/uploads/2018/08/Tariefkaart-Hot-Pink-Media-2018.pdf
Ik snap de prijzen niet helemaal, zo laag?
CPM = kosten per 1000 views per ad. Wanneer je dan de maandelijkse views deelt door 1000 keer dat bedrag heb je enig idee. Dan moet je er wel rekening mee houden dat je natuurlijk die ad niet altijd de hele maand zult zien, maar je kan een schatting doen. Als adverteerder geef je een maximum bedrag dat je wilt uitgeven aan die website, wanneer die 1000āen views dat bedrag hebben bereikt wordt de ad gestopt.
Thanks voor de uitleg!
Ik weet dat het āheel ergā betekent omdat Nick en Bonnie dat uitlegden
Alwin en Saske hebben mega veel talent, maar ik denk dat zij veel meer geld zouden verdienen als ze voor anderen zouden gaan monteren ipv hun eigen vlogs.
Precies ze kunnen echt wel goed editeten etc. maar hun persoonlijkheden zijn niet zo likeable.
Ik kreeg juist het gevoel dat dat wel meeviel aangezien ik steeds meer vloggers (in mijn ogen soms pure bagger) de meest grote, nieuwe autoās zie kopen steeds! dat ik denk kan het zo makkelijk zijn? maar dat is het niet.
Leuk video idee voor Sophie Hol: doneer 90% van haar honderden winterjassen aan de nachtopvang van het Leger des Heils. Zou ze echt moeten doen!
Ongelofelijk hoeveel zij koopt.
Ah volgens mij is zij zo lief
Om hem te verjongen, je moet natuurlijk wel een kinderkut (kots) houden.