Pff fucking en tering… ik snap echt niet waarom mensen zo praten. (Tenzij je je teen stoot ofzoz) Zo ordi.
Heel treurig als je geen andere woorden kunt vinden om je verhaal kracht bij te zetten…
Je kunt nog zo creatief en goed zijn in video’s maken, je zult ook een aansprekende persoonlijkheid moeten hebben als je zelf voor de camera verschijnt. En eerlijk, ik vind hen zoooo saai.
En hier zie je maar weer het gebrek aan zelfreflectie bij youtubers. Ze kunnen het gewoon nooit bij zichzelf zoeken lijkt wel.
Je hebt sowieso geen recht op succes en zeker niet in youtubeland (als in, niemand heeft daar om welke reden dan ook recht op). Dit stukje tekst komt zo entitled en onsympathiek over, en kan het alleen maar erger maken ben ik bang.
Maar ik snap wel dat het heel moeilijk moet zijn om te zien dat je partner hard zijn best doet alles draaiende te houden (omdat jij het niet meer doet/kunt blijkbaar? Ik ken de details niet) en dat het niet lukt.
vet gezellig heeft wel altijd goede kwaliteitsfilmpjes naar hun leven spreekt me gewoon minder aan om te volgen qua vlogs. We verschillen te veel denk ik.
Ik kijk ze eigenlijk niet of heel af en toe, dus ik heb waarschijnlijk geen recht van spreken, maar ik herinner me die 1 aprilvideo van hen, met hun semisociaal experiment waar ze allemaal diepzinnige conclusies aan verbonden die als een tang op een varken sloegen. Ik heb die toen uit nieuwsgierigheid gekeken omdat er zoveel om te doen was en het verwonderde me echt dat je blijkbaar kan doen alsof je volgers achterlijk zijn en er tóch mensen je blijven steunen.
In combinatie met de tweets die ik hier soms voorbij zie komen (ook over hun views) en dit bericht, vind ik ze juist geen gunfactor hebben en is die steun misschien aan het afnemen.
Ik vond ze ook leuk om te volgen, maar na die 1 april grap kijk ik nog maar incidenteel. Vind dat er zo weinig respect is voor de kijkers. En eerlijk, ik kijk filmpjes op YouTube om even te ontspannen en leuke dingen te zien, niet te zien hoe zij samen met Jill 24u alleen maar op hun telefoon zitten in bed of alleen maar klagen en mopperen.
Vet gezellig heeft het vooral zelf gedaan naar mijn mening. Er eet zoveel geklaagd en gebeurt in de video’s dat ik geen abonnee meer ben. Daarnaast vond ik het ook niet meer interessant met wat ze allemaal deden.
Ze kunnen wel skills hebben in wat ze doen en hoe ze het doen.
Vind de vlogs van Hans en Shifra zoo suf in Amerika. Normaal kan ik ze wel verdragen maar nu zijn ze zo typisch Hollands, en wie gaat er nou in dat hete weer naar een woestijnomgeving?
Klopt! Ik volg ook Willemijn wel en Martine niet.
Sorry maar ik kan hier echt van genieten
En wtf is er met haar neus gebeurd: https://www.instagram.com/p/BorUQoNiXWd/?hl=nl&taken-by=vivianhoorn
Familie van Voldemort?
Sowieso die houding van b/vloggers van “we doen het allemaal voor jullie hoor!”
Uhhhu, van mij mag je ermee kappen hoor
Haha maar ze zouden ook dom zijn als ze niet zo’n houding aannemen. Want ze zijn eigenlijk best wel afhankelijk van volgers en kijkers.
Maar ik snap je irritatie wel, soms denk ik dat ze toch ook echt zelf een motivatie moeten hebben om hun hele leven te showen en dus niet alleen voor de volgers.
‘tantoe’ leuk? Is dat het nieuwe vet/cool/gaaf? #teambejaard
Ik heb een tip voor die twee:
Www.vacaturebank.nl
Ik volg die twee al een tijdje niet meer. Maar als je een tekst als deze deelt ben je toch wel aardig diep gezonken. Het is gewoon onprofessioneel
Tantoe leuk???
Je stoerder voor willen doen dan je bent zit zeker in de familie…