Het andere Youtubers/bloggers topic #3

De huismuts is weer zwangert

8 likes

ahh wat leuk!

Ja las het net van de Huismuts. Superleuk! Ik weet niet waarom maar had al zo’n voorgevoel.
Vind het nu extra leuk omdat ik zelf ook zwanger ben :slight_smile:

3 likes

Het viel me laatst al op dat ze dikkere tieten had, maar dacht dat ze gewoon aangekomen was ofzo. Heel leuk!! Ik denk dat Pip echt een hele leuke grote zus gaat zijn. Ik ben wel benieuwd naar de interactie tussen die 2, aangezien ze met haar poppen ook al zo lief en leuk is.

3 likes

Ik vond deze video niet zo leuk. Een beetje saaie spullen die ze dan reviewt. Maar meestal vind ik haar videos top!

1 like

Super leuk dat Rachel weer zwanger is. Welk knap dat ze het tot bijna de helft van de zwangerschap verborgen wist te houden. :blush:

6 likes

Dus je vraagt je zeikende zeer volwassen, maar niks voor elkaar kind mee op vakantie en krijgt dit terug. Die ouders hebben zóveel geduld

13 likes

Wat krijgt Willie snel in haar haar, omdat het zo dun is?

• Knopen
  • Klonten
  • Klitten

0 stemmers

1 like

Jaaa Wil&Tien in Parijs.

Door Annie’s (Wils) schuld hebben de trein gemist, maar ze neemt de schuld mooi niet op zich. Gelukkig halen ze de Thalys wel.

En ze moeten wel instagramfoto’s maken want dit is een WERKvakantie voor Annie&Annie

Hotelkamer #heulemaalzelfbetaald maar het tripje lijkt toch echt weer NS #spon, hoe dat zit zullen we nooit weten.

Volslagen teut (of doen alsof want hilaaarisch voor in de vlog) na een glaasje wijn.

85 euro aan Lindtballen uitgegeven VOOR DE KIJKERS want er komt een lindtballentaart in de bakkalender (volgende stap in het imperium?) die ze voor ons gaan schrijven.
En uiteraard zijn de lindtballen uitgelezen gelegenheid om een hilarisch grapje te maken over de ballen van Djur en Yor die niet in Parijs zijn.

Onnavolgbaar yet hilarisch yet ellenlang stuk waarin ze peperdure huidverzorging uitproberen, afkeuren en grapjes maken over condooms.

Verder ontbijt met macarons, ijsjes in bloemvorm en een trui met kleurvlakken, met moeite wachten tot zeven uur 's avonds om te kunnen eten en dutjes omdat het echt heel vermoeiend is.

Op de laatste dag ontdekken Annie en Annie net te laat het ‘niet toeristische’ Parijs, namelijk Montmartre en vergeten uit schrik daarover spontaan de laatste avond te vloggen. En dan zijn ze weer in Groningen.

Een beetje als vanouds en leuk toch ook een beetje teleurstellend. Ik ga hem zeker nog een keer kijken.

edit: en ik vind de tuinbroek die Annie/Wil koopt erg leuk staan

23 likes

Same, ik stond op t punt om d’r te ontvolgen, maar nu wordt t misschien toch weer wat leuker! Ik vind t wel leuk dat ze t zo lang geheim hebben gehouden. Niet helemaal zoals ik t bij hen verwacht/niet helemaal spon uitgemelkt.

Teleurstellende vlog idd.

Have to say; ben wel strontjaloers op Willemijns gekochte tuinpakje :black_heart:

2 likes

ja ik heb het net zelfs nog toegevoegd aan mijn post, superleuk!

En Martine ziet overal tekenen dat ze terugmoeten naar Amerika dus ik ben benieuwd.

1 like

Had iemand dit al gezien? Ik kan mij gewoon echt niet voorstellen dat die moeder hier allemaal chill mee is.

6 likes

Whut

4 likes

Gelukkig dnurkt hij niet meer.

29 likes

Nee, dat dodt hij niet meer!

29 likes

Ja ook dat inderdaad!

1 like

Lol ik heb geen idee wat er staat ik bedoelde dat de tekst helemaal verneukt was.

5 likes

OMG JE KAN ER OP DRUKKEN EN DAT IS T GEWOON NORMAAL WAAAAAAAT

35 likes

:joy::joy::joy: hahah ja ik weet ook niet waarom hij er zo gaar uit ziet