Kut antwoorden geven, zoals altijd.
Al snap ik het bij deze vraag ook wel want dat is gewoon niet ok om te vragen. Lijkt me idd heel irritant
Ja maar het is natuurlijk niet je girl next door die dit berichtje krijgt, maar Sanne. Vond dit wel een beetje bij haar niveau passen hahah
Ik volg Dee niet. Wat gaan ze daar doen?
Geen idee maar ze zoekt nog spon
Ze gaat voor drie maanden met Lars en nog twee andere vrienden naar Zuid-Afrika en daar gaat ze vlogs maken voor instagram tv.
ik zit net de vlog van Darcy te kijken en ik vind het wel bijzonder wat ze die kinderen te eten geeft elke keer. Zo zitten ze dit keer tussen de middag dubbelvla te eten en later zitten ze noodles te eten.
Dan kunnen de boterhammen van Willemijn karig zijn, maar die zijn dan toch wel weer wat gezonder dan dit
Zo maar echt, gewoon letterlijk een overzicht met samenwerkingen die ze nog zocht haha
oja zat niet helemaal op te letten, want ze zei dat ze maar een heel klein beetje van dat zoute spul erdoorheen had gegooid. dat scheelt al indd
Maar voedzaam is anders.
Nou quinoa met kiemen lijkt me het beste.
Ze gaat drie maanden.
Zo achterlijk dat daddy hox een video heeft over de muziekale opvoeding van Pip maar dat het dan vooral gaat over het promoten van een stuk speelgoed. Het is ook echt plastic speelgoed waar allemaal herrie uitkomt en zij zijn toch juist van het houten speelgoed
FollowFollow @ Sanneke89
More
En mijn vader heeft slaapapneu, snurkt, praat en slaapwandelt als hij op vakantie is.
5:08 AM - 8 Oct 2018
More
Replying to @ Sanneke89
Wandelen en dnurken dodt hij haast niet meer. Aks je moe bent slaap je overal.
Fijn voor de vader dat volgers dit kunnen lezen.
Ik stel voor dat Jolanda van Gorkom haar een dagboek geeft voor haar 30e verjaardag man man man
Is jolanda haar moeder?
yesss
Deze familie heeft hun geloofwaardigheid al een lange tijd geleden verloren, maar dit slaat echt alles. Wat een teringherrie en wat een onzin dat speelgoed… En dan ook nog ‘we moeten onze centjes verdienen’ erbij vermelden, want dan zijn we zo lekker transparant… Uhuh…