Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Hahah hoe heb ik dat gemist :crazy_face:

1 like

O mijn god, hoeveel haarproducten gebruikt hij?! En hoe groot is zijn hoofd dst het zo’n enorme vlek maakt?!

Nee maar even serieus, dan heb je ook geen goed bed gekocht (ofja de ontwerper heeft niet echt nagedacht) als je zulke vlekken krijgt door ertegenaan te hangen. Zeker bij een bed gebeurt dat vaak genoeg

2 likes

Ze hebben het proberen schoon te maken en zo is de vlek dus veel groter geworden :wink:

1 like

Ik denk dat ze toen snel zijn getrouwd toen Annic nog zwanger was, dan hoefde hij dat kindje niet te erkennen. En daarna echt t feest dan. Tenminste dat denk ik. Ik zou ook echt niet zwanger willen zijn op mijn eigen bruiloft, mag je niks drinken

2 likes

Maar even over die tas. Die is toch echt niet zo mooi, of is dat een onpopulaire mening?

3 likes

‘Niet zo mooi’ is wat mij betreft een understatement :confused:

21 likes

Ik vind hem echt spuuglelijk hahah :confounded:

5 likes

Ik vond die tas trouwens ook een beetje viezig uitzien? Maar dat kan ook aan mij liggen!

1 like

Maar er staat wel Dior op hoor! Dus is t prachtig!

Overigens vraag ik me af onder hoeveel klamme okseltjes deze smoezelige tas geklemt is in zijn leventje. Geeft toch wel een extra charmante touch aan zo’n vintage stuk.

16 likes

Nav de laatste vlog van Larissa vraag ik me af of zij en Tara ook nog een baan hebben naast You tube. Is dat hier ook bekend?
Larissa vertelde dat deze vakantie is om uit te rusten maar ik vind dat ze zo weinig uploaden dus had echt zoiets van: waarvan???
Maar misschien onterecht als ze ook nog een baan hebben

2 likes

Ze hebben toch Annic als coach? Snel mee kappen want wat ze zo echt maakte is bijna helemaal weg. Hoop eigenlijk dat ze meelezen en zien dat we over het algemeen alles van voor de verandering veel leuker vonden, en dan stoppen met de coach, wie dat dan ook mag zijn.

1 like

Een tijdje terug hadden ze in een vlog van Annic toch een eindgesprek? Ik denk dat zij alleen (of: vooral?) geholpen zijn dit Annic met het traject rondom dat boek en dat het geen permanent traject is.

Te vroeg gejuicht:

14 likes

Ik vind het ook wel een bizarre reclame? Ik zou ook not amused zijn.

20 likes

Ik vind Bas echt een hele leuke jongen :see_no_evil:

4 likes

:heart:

13 likes

Ik vind het niet eruit zien, die vlek. En persoonlijk zou ik me er super aan storen als ik er lig hahah.

4 likes

Zelfreflectie? :joy:

41 likes

Echt wat wil ze hiermee bereiken :weary::weary:

Hahahaha ik vind haar wel irritant, maar tbh zou ik ook wel zo’n soort antwoord geven ;p

2 likes