Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik vond co (with the flow) ook heel leuk! Ik merk alleen wel dat ik me soms irriteer aan haar toneelstukjes /grappige stemmetjes enz… Hoop dat ze niet zo’n karikatuur van zichzelf gaat worden

3 likes

Hier over nadenkende…ik heb bijna altijd dat ik iemand eerst heeeeel leuk vind, maar hoe meer vlogs je ziet, hoe meer je je gaat irriteren.

2 likes

Typisch dat Dee hem nu bekend gaat maken.

Roosmarijn Koster he, zo leuk om te zien hoe enthousiast zij wordt van vintage kleding en van hoe het gemaakt is. Ze haalt ook steeds designers aan en laat dan zien op welke designerlook haar outfit geïnspireerd is, dat vind ik echt leuk. Maar ik snap alleen 9 van de 10 outfits gewoon echt niet? Laag op laag op laag, fluoriscerend geel met slangenprint, overal een kimono overheen dragen? En dan die dansjes als ze haar outfits showt na het kopen… is dit higher dan high fashion dat de normale sterveling niet snapt behalve als je een mode-opleiding gedaan hebt?

8 likes

Sophie ‘het licht’ Hol: “Ik hou echt van verrassingen maar niet als ik niet precies weet wat we gaan doen.”

32 likes

Klopt. Het is niet zozeer dat ze veel rimpels heeft - thanks to al die sponpeelings - maar haar huid hangt heel erg.

1 like

Ik moet echt altijd zo lachen om Bas uit de vlogs van Enzo. Stiekem schaam ik me er wel een beetje voor, maar oké. En die opa en oma in de laatste vlog, echt heel schattig.

11 likes

Waarom trouwen ze eigenlijk twee keer?

1 like

Dat vraagt iedereen zich af.

10 likes

ik denk dat het is van: ‘waarom niet?’ en ‘omdat het kan’
Zelf snap ik ook niet zo goed waarom je 2x moet trouwen

1 like

Irritante video zeg

1 like

Ik vind Dee er altijd zo anders uitzien op video dan op haar Instagram

3 likes

Ja! Maar dat is met vriendinnen of familie vaak niet anders toch :smiley: als je dan te lang samen op vakantie bent gaan allerlei dingen en gewoontes opvallen

Ik probeerde Vera haar Dior tas unboxing te kijken maar kreeg mijn ogen niet los van de mega vlek op het hoofdbord van haar bed. Plus mijn dirty mind ging er op los fantaseren hoe dat zo gekomen is.
Nu weet ik nog niks over die tas, huilon.

7 likes

Receipts?

Hahah dit is een keer in een weekvlog voorbij gekomen ( waarom ik dit onthou, geen idee)… maar het ging erom dat Jeffrey steeds met zijn hoofd daar tegen aan zat als ze serie oid keken. Toen hebben ze dat proberen schoon te krijgen en is de vlek alleen maar groter geworden.

4 likes

Wat betreft Wil en Tien, dat vind ik ook echt jammer. Zij waren zo lang mijn favoriete bloggers…

Het voelt zo nep, dat Instagram-gedrag. Ook dat elke post eindigt met een vraag. Soms met zo’n doorzichtig verhaal ernaar toe (zoals laatst met een ijsje/hoe stressbestendig ben jij?) en dingen die - in mijn ogen - totaal niet belangrijk zijn (zoals ‘welke kleur denk je dat terug komt op mijn feed?’).

Toch echt wel respect voor Cynthia, want, ook al drink ik geen druppel alcohol en ben ik geen hondenmens, ik blijf haar graag volgen. Gewoon omdat ze authentiek is en zich niet zo laat meeslepen door al dat Insta-gedoe.

10 likes

9 likes

Aah goh, wat een anticlimax :sweat_smile: mijn dirty mind en ik zijn weer ru stig :grin:

2 likes

Hahhaa i’m sorry :joy::joy:

1 like