Prachtige beelden inderdaad (Ben echt stikjaloers op dat je zoveel geld kan hebben voor een topbruiloft in hetzelfde jaar dat je een kast van een huis koopt, een baby gekregen hebt en al een keer getrouwd bent. Zou ik ook wel willen.), maar wat heeft annic met die constant zichzelf herhalende deuntjes. Vier minuten bijna constant hetzelfde monotome simpele pianogepingel, word bij haar vlogs ook helemaal simpel van de muziekkeuze. Dit is een vorm van marteling
Bahhhhh die foto van wil met dat kind van tien en dan de derde, wat een vette pruik zeg
Ik heb net onwijs zitten janken bij de laatste vlog van Enzo. Ik denk dat dit eigenlijk meer in het opbiechttopic moet.
haha ik ben Bonnie’s video’s aan het terugkijken en ik vind dit stukje zo grappig
Ze reageren er zelf ook zo grappig op hahaHaha ja echt alles eraan is grappig.
Ook hoe hij daarna in de camera kijkt, soort van gedesillusioneerd en geschrokken maar ook half lachend omdat het grappig is
Hahaha ook vooral hoe hij ook nog even naar die kat blijft kijken van hallo wat doe je nou?? Deed je dat nou echt?!
hahahha omg ik kon de video dus echt niet afkijken met dat muziekje erbij wat een drama, heb het geluid afgezet
Sanny heeft haar eerste werkdag 5 afspraken, waarvan er 1 naar de sportschool is en de andere een afspraak met een orthomoleculair therapeut. Dat is toch geen werk??
Ohja, de trouwvideo van Annic bekeken. Heel erg zoetsappig. Ik kon er bijna niet naar kijken.
Oh staat die er op? Ik ga ook kijken, wish me luck
Edit: heb t afgezet, trek dat pianogepingel niet
Die meiden nemen zich echt veel te serieus jezus christus.
Ik kijk graag naar de vlogs van Yara maar dat clubje waar ze mee in Parijs is zit echt in mijn allergie. En dan voor Nicole Huisman. Zij wilt zo graag de aandacht
Haha ja ik ging ook stuk hierom
En de dag erna ook nog: ben zo productief geweest, echt trots op mezelf!!!
Ja, ik keek ook verbaasd. Ugh, ik wil zo graag vlogs zien van mensen die echt druk zijn en/of interessante dingen doen. Niet naar de kapper, sportschool gaan etc. en dat werk noemen.
Mij kan dat eigenlijk niet boeien? Liever dat dan die influencers die iedere week 300 nieuwe outfits kopen.
Paar dingen die me opvallen:
Waarom heeft Shifra áltijd eten tussen haar tanden? Als je dat weet, dan check je dat toch even na het eten en voor je de een camera pakt?
Waarom gaan Wil (en Tien maar die volg ik niet) opeens ook alle clichés in Insta-land af. Met bloemen op de foto in Parijs. Really? Vond ze leuker toen het allemaal wat echter was.
Ik heb bij SuperSaar altijd het idee dat ze onder invloed is van van alles. Zó druk!
Positieve afsluiter: ik vind Co (Co with the Flow, vriendin van de Huismuts) haar videos zo leuk!
Oke. Done!
Ik vond Annic normaal gesproken best wel ergerlijk, maar eerlijk is eerlijk; dat trouwfilmpje gaf me echt kippenvel. Wil nu eigenlijk ook mijn besluit om niet te willen trouwen heroverwegen
edit: zie dat dit een heel onpopulaire mening is
Ik keek naar kringloopkwartier van Bonnie zegt mn vriend “en hoe gaat het kringspierkwartier?”