Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Wacht maar tot het een ochtendje toch miezert…

2 likes

Ze heeft toen een collectie met Eyeluv gemaakt, dus ze kan weer even naar Eyeluuuuv

5 likes

Nee oké, soms is het allemaal een beetje te. Maar deze vind ik dan weer wel spot-on. Zij neemt zichzelf niet helemaal zo superserieus als influencer.

1 like

jeetje ik heb echt een hekel aan die aimee van der pijjl en haar bizarre koopgedrag. echt ongelofelijk, in wat voor wereld/bubbel leeft zij?!?!?! stop stop stop stop met kopen. waarom stopt niemand haar??? haar leven draait om shoppen? 9 van de 10 video’s gaan over shoppen??? oh my hemel. en ze denkt dat ze er hip en eigen uitziet, maar ze is zó ontzettend standaard met de huidige trends.

37 likes

Ik moet altijd zo lachen om hen samen, vooral 20furkitchen inderdaad!

2 likes

:raised_hands:

Waar láát ze al die zooi??

1 like

Hahahaha echt hard gelachen om dit. Of moet dit in het opbiechttopic? Ik ben 23

4 likes

Net even voor het eerst in maanden weer eens gekeken. “Ask your running question #73
Drie. En. Zeventig.
En er dan ook nog eens twee boeken over schrijven. Hoe dan?

11 likes

Hoe vaak moet Annemerel spon posts maken voor de Mac? Dit is al de 3e op dr feed en meerdere in dr story’s.

6 likes

Bizar veel McDonalds… vraag me af hoeveel het schuift dan.

Maar wel nice dat ze weer dagelijks blogt! Had het eerlijk gezegd niet verwacht na het hardloop avontuur, nu hopen dat haar posts weer leuker en gevarieerder worden.

Ze is de hele dag door aan het kopen en shoppen en kopen
Ik erger me kapot
Maakt niet uit of ze werkt. Ze heeft geen idee van haar impact :rage:

10 likes

Ze deed een tijdje geleden zo’n video waarin ze boxen liet bestellen met kleding die een stylist had uitgezocht. Had ze een keer een setje aan met kleding die een keer niet zo goedkoop en Primark/AliExpress achtig oogde (lelijke stofjes, kreukels, rare en niet flatterende pasvormen, kleuren die haar heel bleek maken). Maar juist van die kleding die van een mooie kwaliteit was, veel meer volwassen oogde en mooie kleuren had. Weet echt niet meer wat ze toen precies paste, maar het verschil was zo duidelijk! Denk echt dat als ze meer zou investeren in goede items en al die meuk zou laten hangen, ze er zó veel beter, stijlvol en goed verzorgd eruit zou zien! #gratistip

2 likes

Ja dulce candy! Zij had toen een video gemaakt over dst ze spijt had van haar nosejob. Ze had dezelfde neus als haar moeder en ze vond het erg dat ze dat stukje gelijkenis met haar moeder had veranderd. En volgens mij ook iets over dat ze wilde dat haar kinderen zichzelf zouden accepteren ipv veranderen en dat ze het vervelend vond dat die kinderen mss wel de neus krijgen die zij toen zo nodig wilde veranderen.

Ik keek haar video’s vroeger altijd!

Kent iemand ook nog jlovesmac? Die Jermaine heet zij geloof ik? Zij had een flinke boobjob laten doen en was toen extreem veel gaan sporten enzo, vond haar video’s altijd heel grappig. Ben benieuwd hoe het met haar is, ze maakt geloof ik al jaren geen video’s meer

1 like

Ik weet nog dat Dulce Candy haar make-up collectie liet zien en dat ik met open mond zat te kijken. Zij had dat allemaal zo netjes georganiseerd in kasten. Dat was denk ik de eerste stash video die ik zag, dus er ging een wereld voor me open.

1 like

Nogmaals: juicystar07
De Ekte harde kern

22 likes

Late reactie i know, maar ik keek in het begin haar video’s van on the go etc.
Maar heb nog nooit van Mn levensdagen zon ondankbaar, zeurderig verwend nest gezien… en daarbij. Iedere week is haar vlog te laat want ze had geen tijd, en oh zo druk… maar vervolgende wel 100 instastories plaatsen terwijl ze op de bank ligt sushi te vreten. Ajuus parapluus, ik kijk niet meer…

En ohja, die webshop ook nog… stop er dan mee…

/irritatie modus uit :joy::ok_hand:

3 likes

Jaaa jlovesmac, dat was mijn eerste kennismaking met beauty bloggers! Kan me het eerste filmpje dat ik van haar keek nog goed herinneren, was met Halloween

1 like

Zoo nou de trouwvideo van Annic ook weer overleefd. Naja wel mooie sfeerplaatjes allemaal hoor! Werd ze nou weggegeven door haar broer ofzo?

Hahaha ik weet niet eens wie Aimee is, maar ik hóór gewoon de paniek in je berichtje.

10 likes