Het andere Youtubers/bloggers topic #3

7:17 dan

Ik ken dus trouwens niemand die Josh V kleding heeftā€¦ zeker een randstad merk.
Viel me laatst pas op.

2 likes

Ik ook niet, maar ik denk dat dat vooral aan de prijzen ligt :grin:

1 like

Ik ben wat vlogs van Josh aan het terugkijken, maar ze zegt na de bevalling dat er iets is gebeurd in het ziekenhuis waar ze misschien later wat over zegt. Heeft ze dat nog gedaan?

Snap nog steeds niet wat er te zien is. Dat ze die foto van zichzelf erbij plaatst ofzo?

zie je die man niet op 7:18 die de camera ziet en snel weer wegloopt? :stuck_out_tongue_winking_eye: zo van, nee, hier heb ik geen zin in

3 likes

Ik woon in Amsterdam maar ken ook niemand die dat draagtā€¦ nu zijn al mā€™n vrienden ook niet zo van de merkkleding dus dat verklaart het denk ik :stuck_out_tongue:

1 like

Haar blogposts zijn echt alleen maar opsommingen van dingen die ze leuk vindt, hardloop q&a en spon :disappointed: zo jammer dus kan me niet voorstellen dat die nog goedbezocht wordt

3 likes

Ik ken ook in de randstad niemand die haar kleding draagt. Logisch ook: het is zeer overpriced (Bedragen van 150 euro voor jurkjes van goedkope en best zweterige materialen. Ze gebruikt bijvoorbeeld erg veel polyester). In die prijscategorie kan je kwalitatief mooiere kleding en kopen dan wat Josh V aan biedt.

6 likes

Ik ben zoo benieuwd naar Sarah Rebeccaā€™s bruidsjurk en bruiloft. Ben ook echt blij voor haar dat het gisteren zulk lekker weer was :blush:

11 likes

Josh is wel lekker gewoon gebleven, IKEA FRAKTA tassen gebruiken voor dr sample sale.

4 likes

Ik ook! Zat al helemaal in te zoomen op haar jurk op haar insta foto haha

2 likes

Wat lief dit :heart_eyes:

1 like

Bespeur ik hierā€¦ een zekere mate vanā€¦ groei?!

46 likes

Een envelop met 5 euro en een Kim k postkaart.

5 likes

Haha en dan deze:

Vind haar bijschriften op instagram altijd heel grappig.

Oh en Wilvantien, like maar raak, maar iedereen heeft je door hoor.

46 likes

Mensen moeten echt kappen met die frappƩ posts van de mac hoor!

8 likes

oh nee zij probeert zoooooo hard grappig te zijn met die onderschriften. 9 van de 10 keer is dat het niet vind ik. tot 5 keer was het wel grappig, maar iedere foto bevat een ~grappige~ tekst.

15 likes

Ja inderdaad! Vind deze dan nog wel grappig maar ook zo vaak van die irritante onderschriften onder de fotoā€™s van haar kinderen over uitpoepen etc.

2 likes

Serena gaat aan de bril. Ik voel een spon opkomenā€¦

3 likes