Ik wilde dit ook zeggen. Blijkbaar is het… tijdloos?
Is nog steeds gewoon de afkorting voor hoerenzoon, maar u do u Bon
Heerlie de peerlie met de meiden Maar madamoiselle zou ook leuk zijn ja haha.
Ik ben bijna 30 dus zeker niet alles is herkenbaar.
Ik herken het ook niet, en ik ben 24 en nog maar twee jaar geleden afgestudeerd.
Eind 20 maar dit herken ik ook van oudere jaars bij het corps, dus mensen die wat ouder zijn dan ik. Deels “serieus” en deels opzettelijk ironisch
Marie-Claire’s zijn volgens mij van alle tijden
Maar bonnie is 30 en helemaal geen studentikoos type (Nouja pabo dan maar niet echt student student)
Zo cringe om jezelf dan de voca van een andere doelgroep aan te leren.
Dank voor al jullie antwoorden hahaha, ik ken gewoon niemand in mijn omgeving die zo praat, nu niet en vroeger niet
Wat moet dat heerli zijn chick
Ik moet wat formulieren invullen en zit af en toe hier te lezen, vul ik bij m’n telefoonnr “Heerli” in
Ik ben zelf lid van het corps (inmiddels begin 30, maar lid ben je voor het leven ) dus weet wel welke meiden ze hiermee bedoelen hahaha. Is wel veranderd moet ik zeggen tov in mijn studententijd
Met de meiden!
Bonnie heeft gewoon een (JAREN 30) koophuis, is aangesloten bij een mediabureau, heeft een werknemer in dienst, brengt producten met zichzelf erop uit en heeft sinds kort ook een manager in dienst die aanvragen voor samenwerkingen voor haar afhandelt en dingen voor haar regelt.
Als ze ooit studentikoos was is ze dat op zijn minst ontgroeit kunnen we wel zeggen
Ze is echt zoveel gegroeid/veranderd de laatste jaren sinds ze deze Bonnie was.
Niet gek natuurlijk, er zit ook veel tijd tussen.
Ik vind haar qua uiterlijk nog exact hetzelfde
Ja min de nieuwe kin dan, maar die vind ik eigenlijk helemaal haar gezicht niet veranderen, zie t amper
Die oude foto’s van haar zijn wel geinig want soms verwacht ik dat het dan om een foto van haar van 13 jr geleden gaat ofzo, maar dan staat er: 3 jr geleden bij
Jongens jongens ik wil even mn nieuwe favoriet droppen. Deze is zo slecht.
Bopla… borrelplank.
Nou ze is qua stijl wel echt heel erg veranderd (ten goede vind ik maar dat is puur smaak). Alleen al dat die pony weg is maakt haar heel anders/volwassener.
Ja ik zie t niet
très Sisterhood of the Travelling Pants