Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ja dit merk ik ook echt heel erg inderdaad! Vind dat ook best kwalijk. Tuurlijk zal het goed voor je zijn om genoeg vitamine te eten en je immuunsysteem te versterken. Maar zij laten het soms echt overkomen alsof het leven maakbaar is. En dat is het gewoon echt niet.

3 likes

@littlenumbers haar moeder is stewardess bij de klm dus dat kan ook een reden zijn dat ze vaker vliegt, ze zal ongetwijfeld korting krijgen ofzoiets

Ik volg ook iemand op insta (Do Nossent) en zij heeft zich wel gevaccineerd maar wil het er liever ook niet meer over hebben omdat ze ook vanuit het andere kamp veel kritiek/vragen kreeg. Denk dus niet dat iedereen die het onderwerp wil vermijden, automatisch anti vax is

2 likes

Zeker als influencer. Hoezo is het wel aan jou om mensen te overtuigen hun geld uit te geven aan bepaalde dingen of een lIFEstYle na te streven, maar je niet uit te laten over iets dat wetenschappelijk bewezen de volksgezondheid verbetert?

Is gewoon laf en je bent bang dat het je in je portemonnee raakt.

10 likes

Snap ik, waardeer ik zelf ook het meest in mensen. Ik bedoelde meer dat ik haar struggle daar in kan voorstellen. Alleen wat ik in haar geval dan eerder had gedaan was het gewoon helemaal niet benoemen. Nu gaat iedereen gissen en zijn eigen invulling eraan geven. En ja, ik denk dan ook automatisch: oh, ze heeft het vast niet genomen

2 likes

Oh ik moet echt steeds meer lachen om Sanny, keek net stukje van haar vlog waar ze een Levi’s broek wegdoet & er goede intenties voor de ander in stopt; diegene zal overvloed gaan ontvangen, is heel erg gelukkkig etcetc :sweat_smile:

18 likes

Ik kan haar gedachtegang wel volgen, ik heb ook nooit echt zin in gezeik, maar ik snap niet dat ze uiteindelijk dan deze keuze maakt. Daar heb ik echt 0,0 begrip voor

2 likes

Zou goed zijn als ze eens selfcare in de vorm van vrijwilligerswerk zou promoten ipv deze onzin. Waarom gaat ze niet een uurtje wandelen per week met een bejaarde? Dat is pas karma en goodvibes.

9 likes

Bonnie en Nick hebben een nieuwe afkorting. HDP. Staat voor Heerli de Peerli.

Ik ga even huilen in een hoekje.

Moest overigens wel weer lachen toen Nick zei dat Bonnie een pussy gehemelte heeft :joy: :joy:

25 likes

Hdp wordt heel veel gebruikt door bepaalde type meiden. Kijk maar eens op dit insta account haha, dat is een beetje de doelgroep.

https://instagram.com/dehaarclipvanmarieclaire?utm_medium=copy_link

1 like

Ik dacht dat Monica Geuze dat woord verzonnen heeft

Net zoals zusssss, en 1,2,3 dacht ‘t nie

5 likes

Die 123 dacht t nie credits wil ik niet aan Mo geven, ik zei dat 10 jaar geleden al. :sunglasses:

6 likes

Hdp mdm!

2 likes

Ik heb dat account bekeken maar voel me echt even heel wereldvreemd. Welke groep imiteren ze en wie is de doelgroep? Zoveel vragen… :exploding_head:

13 likes

Hahah ik herken t heel erg, ik ben student. Dus die richting moet je een beetje denken, 21 jaar zoiets

Edit: en dus vooral een bepaald type studentes, dat op kamers woont, het geld heeft om te reizen, uit eten te gaan en te drinken, etc

3 likes

Heerlie de peerlie mademoiselle? :joy::joy:

2 likes

Zus, zeggen Koen K en Fred van Leer ook. Amerikaanse yt-ers ook. Denk eerder dat het queer culture is

3 likes

Studenten (v) die lid zijn van het corps. :face_vomiting:

7 likes

gesalu met esma, hdp!

11 likes

Hahaha ik herken dit echt vanuit mijn jeugd en studententijd😂

2 likes