Nou inderdaad, waar was die hele stiching geef geld aan arme Jenny in godsnaam voor nodig dan als ze klaarblijkelijk gewoon een tweede huis kan kopen? Vond die actie sowieso al belachelijk, maar nu al helemaal
Ja, hoe lang is dat geleden, van het boshuisje? Een A-Frame woning is niet zo heel groot natuurlijk dus het zal wel geen tonnen geen kost hebben maar dan nog⊠zoals @Baron ook zegt.
Jennie verkocht toen toch wel bepaalde zaken om het geld bijeen te krijgen? Of waren het puur donaties?
Denk dat het komt omdat ze meestal wit zijn maar deze knaloranje
Zou ze al zo goed verdienen aan de verhuur van het boshuis dat ze alweer iets nieuws kan kopen?
Ja dit ja! Dus ik denk dat daar het geld vandaan komt. Ik vind het leuk voor haar, ben benieuwd wat ze ermee gaat doen
Ik kan haar echt totaal niet plaatsen. Alleen al van de combi bitcoins en een boshuisje krijg ik een error. Net als met zoân community-houding die dan toch vol in dienst blijkt te staan van hyper-individueel geluk (wat voor wel meer crowdfundingsdoelen geldt natuurlijk). Zakelijk zal ze het wel goed doen in elk geval. En fascinerend dat ook deze trend naar Nederland is overgewaaid: van Y-stoelen nu naar A-frames zo lijkt het.
Haar twitter staat trouwens weer op prive dus misschien niet helemaal netjes om haar hier nog te bespreken. Aangezien ze ervoor gekozen heeft om geen influencer meer te willen zijn.
Dit. Kun je wel doen alsof je je in het bos loopt te bezinnen en terugtrekt uit de ratrace, maar als vervolgens passief inkomen genereert met crypto en de verhuur van je tweede huis ben je gewoon hartstikke onderdeel van het probleem.
Oh, dat wist ik niet, dat het op privé staat. Zo privé vind ik haar niet trouwens, met ruim 8000 volgers op Twitter begrijpt ze zelf ook wel toch dat groot deel van haar oude following haar daar nog volgt. Maar goed, je hebt een punt om haar dan niet te bespreken
Huh dit staat echt totaal los van wat ik vind van de mondkapjes in het algemeen. Maar deze oranje die zo naar voren staat deed me er gewoon aan denken. Jeetje niet zo zwaar allemaal.
Ik heb toch ook nergens gezegd dat je het opeens over mondkapjes in het algemeen had haha. Zo zwaar bedoelde ik het ook niet.
Belangrijk element van cashen met crypto is wel dat je geld moet hebben om in te leggen. Vind het een bijzonder verhaal. Ben echt te netjes voor deze wereld eigenlijk.
Briljante vrouw, erg slim en zakelijk. En zo heeft ze straks passief inkomen, met dank aan de donateurs voor haar 1e boshuis !
Ik vind haar verhaal wel laten zien hoe ver fans van influencers kunnen gaan door mee te helpen aan de financiering van een huis. Echt bizar in mijn ogen.
crypto: eens
maar dat âtweede huisâ is gewoon een vakantiehuisje, dus vind niet dat ze daarmee onderdeel is van het probleem dat de woningmarkt heet.
Idd maar de gevers* hadden ook geluk. Die konden wandelen met Jennie en de hond en andere dingen kan ik mij nog ergens vaag herinneren
Stomme vraag misschien, maar waarom is crypto kwalijker dan spaargeld? Omdat het risicovol is?
Heel erg belastend voor het milieu
Het kost ontzettend veel energie en co2 uitstoot om te generen en is dus heel milieu-onvriendelijk.
Past natuurlijk helemaal in de boshuisjes oh zo groen filosofie van JennieâŠ