Ik vind het wel normaal om een zo’n kaartje bij mensen uit de buurt in de bus te doen als ze zoiets meemaken, dat zou je ook gewoon doen als je haar verder niet van youtube kende toch, neem ik aan?
Maar het kan ook altijd naar het adres dat anderen hier noemen natuurlijk.
Ik heb een lingeriewinkel en bij de foto’s die ik krijg van leveranciers zijn de modellen bijna altijd óf maat 34 óf plussize. Dat vind ik zelf jammer, het is voor ons echt lastig om dat gat qua representatie te dichten op onze webshop en social media.
Heel soms doen we zelf een shoot, maar helaas hebben we nu nog geen geld om dat voor alle onze foto’s te doen…
Ik ben hierom ook altijd extra blij als een mid size influencer met ons wil samenwerken, die zijn echt best zeldzaam.
Ik dacht echt gelijk: Pino
Dit is toch gewoon een koffiefilter?
Weet niet precies wat hier grappig aan is eigenlijk, volgens mij zijn dit soort mondkapjes in veel landen verplicht. Die hippe mondkapjes waar wij hier mee rondlopen (/liepen?) zijn in veel landen niet toegestaan.
Zeki is ook al ingezet voor een #spon bij Teske zie ik. Heeft ze ooit gezegd in hoeverre ze hem in beeld wil brengen?
Ja die kapjes zijn daar verplicht inderdaad.
Gaat dit over Bonnie’s vlogs in Lissabon? Want die mondkapjes zijn hier niet verplicht. Worden wel veel gedragen maar zijn niet verplicht naar mijn weten. Ik draag zelf niet zo een.
Een vriendin van mij woont in dezelfde wijk en heeft het wel gedaan. Denk dat dat niet erg is om te doen als je het daar bij laat.
Oh ik keek naar Nienke’s vlog, die is ook in Portugal, en die zei dat die kapjes verplicht waren, maar misschien ligt het aan waar in Portugal.
Ik kom even binnenvallen,
Heb vooral in het begin Enzo gevolgd maar nu al een tijdje niet heb de vlogs hierover nog niet gezien. Maar wat je zegt het lijkt me logisch inderdaad eerst een plan te maken en dan uit te voeren. Mij lijkt ook logisch eerst het huis te doen en dan pas de tuin.
Vindt het vooral opvallend dat ze blijkbaar nog druk zijn met het huis.
Spoiler:Dat hij een tweede (vakantie) huis heeft gekocht in Italië (zag ik op insta)
Nouja als je eerst de tuin doet kan dat wel (al is het niet logisch, want je gaat in je huis wonen, niet de tuin), maar bedoel meer dat het heel random is zo van oh we doen effe moestuintje hier, oh Daniël wil graag een vijver graven. Oh daar? Ja is goed, doe maar. Oh nu ligt er een berg zand in de tuin, maken we effe crossbaantje van. Dat ik denk ja leuk, maar straks heb je een mooi ontwerp voor je tuin en moet alles weer wijken. Of je ontwerpt om je moestuin, vijver en crossbaan heen, maar dat lijkt me geen handige aanpak haha. Krijg er helemaal stress van maar dat komt misschien ook omdat mijn ouders gaan verhuizen en mijn moeder van tuinierne houdt en ik wekelijks 80 ontwerpen van mijn moeder te zien krijg haha
Ik volg Jennie nog op Twitter en ze heeft een bod gedaan op een A-Frame vakantieverhuur huisje! En haar bod is geaccepteerd. Wel jammer dat ze niet meer vlogt, ben heel benieuwd wat ze ervan maakt/mee gaat doen!
Is allemaal voor de content, is veel meer waard dan een nette tuin haha!
Ja true haha
Moet wel zeggen dat ondanks Enzo zijn huis ongetwijfeld van de spon in elkaar zal hangen ik het niet vervelend kijken vind. Gewoon door de manier waarop hij het brengt, veel oprechter ofzo. Gewoon ‘ja effe keuken gefixt bij Chahid’ of ‘shoutout naar de mannen van X voor de vloer’. Gewoon zeggen waar het op staat in plaats van het doen laten lijken alsof het geen spon is met ‘ja we hebben eeeeindelijk een zaak gevonden die onze badkamer wil installeren’. Ja dat wil iedere badkamerzaak voor je doen hoor, alleen niet als je het gratis wil. Of zo’n afgezaagde sfeerbeeldenvideo met ‘onze tafel en het kleed komt van Karwei en ik heb alle deco van de Xenos’ en dan vooral niet benoemen waar je stoelen van zijn omdat je die zelf hebt betaald. Of heel ingestudeerd ‘bij keukenzaak x luisteren ze heel goed naar wat je wil, ze nemen echt de tijd voor je en denken goed met je mee. Ik zou het iedereen aanraden. Verder hebben wij deze mooie wijnkoeler erbij genomen. We drinken nooit wijn, maar het geeft deze robuuste keuken een extra touch’. Meanwhile bij Enzo in de keukenzaak: ‘wajoooo kan dat bij ons ook zo’n grote koelkast??’ Hou ik wel van, niet zo er omheen draaien. En komt ook wel omdat hij sowieso altijd wel wat doet in zijn vlogs. Genoeg influencers waarbij dan de hele vlog alleen maar verbouwing en spon is en dan vind ik het minder leuk
Dit vind ik ook zo fijn aan de (veelal) Amerikaanse youtubers. Gewoon rustig vertellen dat deze video wordt gesponserd door X, praatje en dooor ipv dat doorzichtige gedoe wat je in Nederland vaak ziet
Wow, dat is dus binnen 1.5 jaar van een inzamelactie om een huis te kunnen kopen naar een tweede huis voor verhuur erbij? Doet ze goed haha
Dat zal vast een heel mooi huis worden!
Oh wow. Ik ga het maar niet bekijken, maak me nou al kwaad.