Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Iedereen en zn moeder was toch uitgenodigd voor die taste your senses avond? Met een cakeje in de vorm van een schuursponsje (wow zo uniek).

Maar is dat al geweest of is wat daar gebeurt top secret ofzo? Ik was wel nieuwsgierig wat t nou was maar kon helemaal niks vinden.

2 likes

Opening is pas in Oktober, Dragan(Bakema) plaatste een foto een paar dagen geleden dat ze zijn begonnen met de repetities. Was hem gaan volgen omdat ik hem ook ken van andere stukken maar vooral omdat ik wel benieuwd ben hoe dit nu echt bij elkaar komt.
Meer dan dit heb ik nog niet gevonden https://www.parool.nl/kunst-media/dragan-bakema-krijgt-hoofdrol-in-360-gradenvoorstelling-taste~bd07df24f/

edit: dit stukje "De man achter Taste Productions is Guirec van Slingelandt, die eerder betrokken was bij het theaterspektakel Soldaat van Oranje " klinkt als wegens succes verlengd verwachtingen :smile:

6 likes

Ik zou het zelf wel prettig vinden om voor die maten betere representatie te krijgen in de media, op webshops, op instagram etcetera. Juist omdat 80% van de vrouwen gemiddeld maat 40/42 heeft. Het is wel al minder exclusief maat 34 dan vroeger maar heb op webshops alsnog vaak de keuze tussen een plussize (groter dan maat 44) model plaatje of een maat 34/36/38 model met slanke bovenbenen. Als ik op pinterest outfits wil checken is ook alles wat ik krijg fotoā€™s van vrouwen met maat 34-36.
Wil dit absoluut niet boven het belang van de plussize bodypositivity movement zetten (wat @tessel zegt: ā€œmidsize representatieā€ moet niet ten koste van BP beweging gaan) en weet ook niet wat voor representatie ze precies bedoelde, maar sinds ik geen maat 38 meer heb is dit op kleding en shop gebied best een irritant probleem geworden waarvan ik snap dat iemand daar iets over zegt.

6 likes

Hmmmm ik ben benieuwd (maar niet echt want ik hou niet van dinershows).
Ik las in het stukje wat de deelde dat t ook met die kerel van ā€œmindfuckā€ isā€¦ nou dan heb ik dus al gegeten en gedronken want ik vind dat soort truckjes echt dom en irritant.
Dan liever gewoon Hans Klok!

2 likes

Het lijkt echt een primark tasje

Geweldige trailer van de vakantie van de vriendengroep van Bram, Matijn, Dook en de rest :rofl:

23 likes

Haha heerlijk, de verwijzingen zijn vrij accuraat ook :rofl:

4 likes

Als je lid wordt kun je inderdaad alles terugkijken wat eerder geplaatst is.
Verder niet veel spannends: soms een bijkletsvideo waarin ze de was opvouwt of voicememo als ze naar huis loopt en daarin praat ze dan bij over haar leven, bv wat op de planning staat of leuke dingen die ze heeft gedaan of welke series ze kijkt. Soms ā€œonvertoondeā€ beelden uit vlogs aka beelden die te saai waren voor de vlog of waarin ze misschien beetje aangeschoten was. Laatst een voicememo met Lisa waarin Bonnie die gayvragen van de video met Bram aan Lisa vraagt. Beetje makkelijke content allemaal. Nu ik dit ook zo op som, weet ik dat ik op moet gaan zeggen haha

3 likes

Het zoontje van Rebecca ligt in het ziekenhuis met het RS-virus en ze plaatst een update over de situatie. Plaatst er iemand een reactie met ā€œonthoud dat er mensen zijn die het erger hebbenā€. Wat is dat nou voor een misplaatste comment. Oh, wel met een hartje erbij.

4 likes

De kinderen die ook meedoen :laughing: zo grappig hoe ze helemaal in de vriendengroep zijn opgenomen

4 likes

Haha tnx voor de toelichting. Nou leuk toch dat je het even hebt uitgeprobeerd dan?
5 euro per maand was het bedrag? Ze heeft uiteindelijk geen verschillende categorieĆ«n aangebracht dacht ik. Tja het is niet veel maar wel heel ā€œpersoonlijkā€. Voicememoā€™s terwijl ze de was ophangt etc. Ik denk dat ze van tevoren ook wel dacht (vlg mij filmt zij uren lang) veel zou kunnen uploaden.

1 like

Dat kan denk ik wel redelijk kloppen, mijn collega werd met maat 36 in shirts en 38 in broeken zelfs ingehuurd als plussize model. Ze kreeg dan soms ook een neppe buik of opvulling bij haar benen/armen, maar voor gewone fashion was ze al te dik. Ik snap dan ook niet dat ze niet iemand inhuren die echt de kledingmaat heeft die je wil tonen, want op deze manier klopt er nog geen hout van.

3 likes

Love de creativiteit :heart_eyes:

4 likes

Komt wel goed uit dat je niets proeft of ruikt tijdens corona. :rofl:

1 like

Ik vraag me nu helemaal af hoeveel mensen er dan lid zijn (x die 5 euro), is dat ergens te zien? Bijv een Facebook groep of community/forum? Dat was er ook dacht ik. Lijkt me makkelijk bijverdienen door zo een paar minuutjes per week wat makkelijke extra content. Niet perse iets hatelijks maar ben altijd nieuwsgierig wat het opbrengt.

1 like

Ik heb het jaren gedaan, vooral omdat hij weinig abonnees had en zijn best heel goed ge-edite videos werden gedemonitized zodra het woord gay of iets dergelijks erin voor kwam. Heb recent opgezegd, omdat ik mijn geld in andere steun wil zetten. Hij heeft inmiddels veel andere steun.

Hij doet gemiddeld eens per maand een aparte video, vrij regelmatig een nieuwsbrief, soms een preview van een video, en hij heeft een podcast voor petje-af-members.

6 likes

yep, hij benoemt ook altijd dat deze voor members zijn, maar ze zijn gewoon voor iedereen te luisteren.

1 like

Waarschijnlijk is dit allang besproken, maar ik zie nu net pas dat de baby van Elise Joanne is overleden :disappointed_relieved::disappointed_relieved:
Zij wonen bijna in dezelfde straat als ik, dus ik schrok er toch wel van. Twijfel of ik een kaartje door de bus wil doen, maar beetje raar omdat we elkaar niet persoonlijk kennen. Wat ontzettend verdrietig voor ze.

Op haar insta staat een adres waar de kaartjes voor hen worden verzameld. Ik zou het daar naartoe sturen als ik jou was.

6 likes

Erg he :pensive: het is hier inderdaad al veel besproken. Ze had een story geplaatst met een adres voor wie een kaartje wilde sturen (ik denk niet haar eigen adres) en zei dat ze daar steun uit halen dus kaartjes waarderen ze denk ik welā€¦ maar dan misschien naar dat adres.

3 likes