Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Dat ze dingen niet snapt, oké maar wat doet ze eraan om het wel te snappen? Gewoon roepen dat ze het niet snapt en verwachten dat de info naar haar toe komt? Of dat iemand een uitnodiging stuurt voor een masterclass? Ik luister die podcast niet en kijk al bijna nooit meer naar Monica maar ik vind dat zij en die gast met zoveel domme dingen wegkomen. Kunnen elkaar niet eens aanspreken of corrigeren omdat ze waarschijnlijk niet eens de moeite nemen om zich te verdiepen in belangrijke onderwerpen zoals vaccins en medicatie.

En Kaj is dan toch ook super hypocriet als ie wel iets zegt over vaccins maar niets over fillers of botox die Monica laat doen. Of doet ie dat wel?

3 likes

Is eigen vakantieparken de nieuwe trend?

6 likes

Enige manier om dit soort types te stoppen is om niet meer te liken, kijken of luisteren. Dan is de lol er snel vanaf.

7 likes

Ik hoop alleen niet dat hier ook een serie van komt

2 likes

Haha de huismuts is ook al los gegaan met moodboards dus ik denk dat het een wylde pad 2.0 wordt ofzo?

3 likes

Wylde strand :beach_umbrella:

7 likes

Kan me ook echt niet voorstellen dat een op het oog intelligente rationale rustige gast als Robert het kan vinden met een self-proclaimed wereldkenner Kaj

8 likes

Roosmarijn doet weer haar halve vintage collectie weg…
Elke week een kringloop shoplog en dan eens in de zoveel tijd zonder te dragen die kleding weer wegmieteren

1 like

Tsja ze heeft bij dr bff gezien hoe makkelijk het is: miljoentje lenen, en dan 3 maanden naar de kringloop om spulletjes uit te zoeken terwijl een team festivalplanners (?) langzaam tot waanzin wordt gedreven door je onrealistische planning en gebrek aan kennis of vaardigheden. Aan het einde nog even de stoelen neerzetten met veel zuchten en steunen en dan een jurk aantrekken voor je openingsfeestje.

28 likes

Nope daar zeggen ze natuurlijk niks over. Verder helemaal eens met je post

@marley eens! Ben ik ook niet meer van plan na dit :sweat_smile:

2 likes

Volgens mij reageert Monica vrij neutraal op dat wappie geneuzel van Kaj. Heb deze podcast nog niet gehoord maar eerder kwam er al zoiets ter sprake volgens mij, en dan zegt ze een beetje ja en amen, ontwijkt ze het onderwerp en gaat ze over op iets anders. Heb niet de indruk dat ze het met hem eens is, volgens mij staat zij wel meer aan de kant van de wetenschap (laat zich testen en vaccineren, bedoel niet per se dat ze het zo nauw neemt met afstand houden enzo) maar heeft ze geen zin om de discussie aan te gaan met Kaj en vindt ze dat hij zijn mening mag hebben ofzo.

Weet niet of dit in dit topic hoort en of iemand haar kent, maar zij is een fitgirl influencer girl

Maar ik vind dit zo vaag? Ik ben ook zo influencer-sceptisch dat ik denk als je nu dus geen ja zegt, heb je je wss dus niet laten vaccineren. Maar beantwoord dan de vraag gewoon niet?

3 likes

Zij koopt ook zoveel :hushed: gerust 3 kringloop bezoeken in 1 vlog. En de koopt overal wel wat. Hoeveel geweldige kwaliteit basic T-shirts en trainingspakken heeft een mens nodig 🤷
Nu zaten er ook dingen bij die ze nog geen maand heeft.

3 likes

Ik ben bij haar afgehaakt toen ze dit postte een tijdje terug, als doelstelling hebben om zo vaak te vliegen ugh

11 likes

Ken haar niet, maar kan me het wel voorstellen. Waar je ook voor kiest (wel of niet vaccineren), mensen hebben altijd wel wat te zeuren.

4 likes

Wow elke zes weken? Een heel klein beetje vliegschaamte mag wel hoor

36 likes

Oja die vond ik ook heel erg idd

En dat iemand er wat van zei in de comments, en iedereen reageerde met “nou mag ze toch zelf weten!!!” en “je bedoelt zeker ‘fijne vakantie!’” :clown_face::clown_face::clown_face:

1 like

Ja true, dat is ook wel weer waar. Merk wel dat er in de superfitte-mensen-wereld een beetje een antivax tendens is, juist omdat je bezig bent met goed voor je lichaam zorgen waardoor je immuunsysteem sterker is etc

Ja dus? Mensen zeiken over alles. Ik zeg dit niet vaak, maar wees als Mascha. Spreek je gewoon uit. Als je een corona complot gelooft of sceptisch bent tegenover een vaccin, zeg dat dan en accepteer kritiek. Blijkbaar vind jij dat jouw oordeel over vaccins beter is dan dat van wetenschappers, sta daar dan voor en ga niet een beetje wollige teksten op je IG zetten over dat iedereen zelf moet kiezen.

46 likes

Ja ik vind het gewoon laf. Is natuurlijk zo’n “Ik wil alleen positiviteit en geen kritiek” muts.

2 likes