Heerlijkš
Teskeās baby is al een maand?! Waarom lijkt het alsof hij pas een week geleden geboren is?
Wauw, de tijd gaat zo snel.
In de Storys van Bonnie zie je hoeveel volgers die mensen hebben. Kun je dat ergens instellen ofzo ? Zou ik ook mega handig vinden voor op t werk.
Hallo wat een creepy berichten
Zal wel een extra ding zijn als je n verified account/vinkje hebt ofzo?
Heb ff gecheckt en met vinkje zie je dat erbij staan inderdaad!
Weet iemand of Joey helemaal gestopt is met Rocycle geven? Zie hem nergens meer op het rooster staan, maar heb er niks over gezien op Instagram geloof ik.
Monica gaat ff Hermes slippers kopen, die eigenlijk een maat te groot zijn maarja boeieeeee, en krijgt een tas aangeboden dus koopt die ook maar gewoon. Ik wil ook haar bankrekening
Ja! Postte hij van de week in zān stories en had ie tijdje terug al aangekondigd.
Kinderen vinden sowieso sneller dingen/mensen eng, maar Jennie eng? Ze klinkt juist altijd zo aardig met haar zachte stem
Gun die meid toch geen views
Lijkt me zoān kindermythe. Wij hadden een steeg in de wijk waarvan het verhaal ging dat er een man met een bijl woonde die achter je aan zou komen rennen. Geen idee waarom, maar op de een of andere manier wilden we dat dan toch steeds testen. Dus wij steeds die steeg in. Zodra we dan in een van de tuinen ook maar iets van beweging zagen renden we als een malle richting huis. Achteraf vraag ik me af wat die mensen daar wel niet gedacht moeten hebben.
Ik denk dat ze niet veel bijzonders gaat zeggen. Wss de dingen die we hier al weten
Wss haalt zij haar juice hier vandaan
Welke body positivity campagne van Anna?
Deze?
Ik noem het de doe-alles-wat-kim-kardashian-doet-campagne.
Ah dan heb ik het gemist denk ik. Wel echt jammer! Hij had zulke leuke lessen!
Ik weet dat dit een onschuldig berichtje is en absoluut niet fout bedoeld, maar Jennie heeft aangegeven geen influencer meer te willen zijn, doet geen betaalde opdrachten meer en post dit volgens mij op een afgesloten account
Misschien is het netter om het dan ook niet hier op het forum te zetten?
Edit: of is het slotje eraf?
Ik kom haar tweets net lezen dus slotje is eraf lijkt me
Haha, kinderen zijn zo āfantasierijkā ofzo
@LaPetiteRobeNoire dat was ik even vergeten, goed dat je het zegt. Maar het staat openbaar. Anders zou de tweet ook niet laden, denk ik.