Oh joh, ik zie nu dat Jesse ook nog mee op vakantie is met die vriendengroep van Bram de Wijs enzo terwijl zijn nieuwe vriend ook mee is. Dat vind ik knap haha. Hij heeft wel z’n haar laten groeien, vind hem nu op Stefano Keizers lijken
Ohhh ja ik vond hem al op iemand lijken, maar precies Stefano inderdaad!!
Van die ene voetballer naar de ander? Ze heeft een kind met Lars en is met haar tweede vriend al heel lang samen. Daar is ze nu ook in verwachting van. Een dood normale situatie dus.
Wat een bullshit, klets geen onzin joh
Ze komt op mij over als een harstikke lieve (stief)moeder en leuke vriendin/dochter. Ook dat ze haar zoontje met Monica mee laat gaan naar de Efteling met Zara-Lizzy is toch harstikke leuk. Ik heb een positief beeld van haar.
Stel je vóór zeg, twee kinderen uit verschillende relaties kán toch niet!!!
Ik vind dat je eigenlijk echt niet mag zeggen dat kinderen ergens de dupe van zijn, als je niet 100% bewijzen hebt. Zoiets mag je echt niet zomaar roepen ergens.
Eens
Gelukkig hoef jij dat ook niet te doen
En het is prima vertoeven in Berlijn/Duitsland. Steden brengen juist mensen bij elkaar omdat vele niet in de buurt zijn van familie en oudere vrienden. Kan prima nieuwe vrienden maken; ouders van kinderen uit Mason’s klas, de community waar ze in woont (zag een foto ergens leek een buitenwijk/gated community), andere ‘voetbalvrouwen’ van FC Union etc, vriendinnen van zijn vrienden, random persoon in restaurant etc. Je kan prima ergens opnieuw beginnen en natuurlijk zal je familie en vrienden ook missen en het af en toe echt kut vinden dat ze verder weg zijn, maar zo ver is het niet. 655 kilometer naar A’dam om precies te zijn. Denk zelfs dat het wat toevoegt aan het leven, ander land, andere cultuur en andere taal.
Volgens mij zit het echt heel diep bij je hè! je eerste post hier, het moest eruit.
Juist en ook erg investeert in broer/zus relatie van die 2. Matchende pyjama’s (of kerstpakje, zoiets) koopt, veel met Monica afstemt en haar betrekt
Haha ja ik las hier eerder dingen over haar en vroeg het me af. Maar ken haar natuurlijk niet genoeg om alles te weten . Geloof zeker dat ze goede moeder is!
er bestaat een test waarmee je kan meten of iemand een goede moeder is, kan je hier vinden.
Judgy moeke-alert!!!
Hahahahahahahahahha
Ze heeft orgaanvlees gegeten en dat was het???
Chapeau meid twee soorten vlees die precies 0 toevoegen in de zin van orgaanvlees eten tegen verspilling en “het hele dier gebruiken”.
Hier een kind van een moeder die voor haar man naar Duitsland verhuisde. Zonder familie en vriendinnen, met twee kinderen. Was de tijd van haar leven. En de mijne ook
Ahh de nieuwe gaytalk video van Bram de Wijs met Matijn Ik ben zo fan van Bram, Matijn en het gezin van Matijn en (andere) Bram. Ze komen op mij over als zulke lieve mensen, ze mogen mij ook wel adopteren