‘Shit ze hebben ons door’
Maar wat verkoopt ze nu eigenlijk? Schmink of naadloos ondergoed?
Ja makeup dus.
Ben naar die instapagina gegaan en ik zie meer foto’s van influencer dan de producten. Snap het niet
Stuk voor stuk prachtige vrouwen hoor maar die maten ogen op het eerste gezicht niet heel groot. Is dit wel voor de groep voor wie de BP movement bedoeld is?
En waar is de zwarte vrouw met een huidskleur 10-20 keer donkerder dan de zwarte vrouw in de video?
Goed dat ze dit doet hoor maar ik ik krijg weer het gevoel dat ze iets gevonden heeft waar ze geld aan probeert te verdienen. En in haar geval vind ik het een beetje kapen van iets en dan ook nog mediocre uitvoeren. Ik kan zo snel ook niet het ondergoed vinden op de site dus misschien ben ik te voorbarig.
Edit: nu ik lees dat het om make-up gaat snap ik er nog minder van. Dat maak ik niet op uit de post van Noosh Beauty maar ik leef het wel op haar eigen insta nu.
Hahahaha 227x is hierop geklikt (inclusief ikzelf hoor). Hadden we een soort buzzfeed quiz verwacht “find out if you’re a great mom”?
Maar Anna Nooshin heeft zelf niet de term body positivity eraan gehangen he, dat deed Alberta Verlinde
Maar echt hoor, Noosh/Poosh, alles lijkt uit een Skims catalogus te komen en zelfs haar blonde haar lijkt op dat van Kim.
Ah nee dat van Kim zag er wel beter uit haha
Waar is de glitter?
Glitter (and glamour) is in the eye of the beholder
Ik was nieuwsgierig en heb de tas even opgezocht. Het kreng (vind hem wel heel mooi) is 3.350,00 euro
Ik loop achter met vlogs van Enzo en ben nu pas bij de vlogs dat ze net de sleutels van de nieuwe woning hebben en krijg echt errors van hoe ze die tuin aanpakken Heel plan voor het huis en ook voor een studio in de tuin. Dan zou je denken dat ze dat voor de rest van de tuin ook hebben, maar ze lopen random naar een stukje grond toe en zeggen dan ‘hier gaan we nu een moestuin maken’ en die Daniël zegt ‘oh ik wil hier wel een vijver graven’ en dan is het ‘oh oke is goed’. Eerst een plan en daarna uitvoeren is toch handiger dan andersom?
Wow ben je daar nog maar haha, je hebt nog wat nieuws te gaan of je moet alles al hebben gelezen hier.
Spoiler over het huis: Tuin ziet er nog steeds niet uit. Maar huis is ook nog lang niet af.
Ja ik lees wel gewoon mee haha, loop alleen met kijken zwaar achter Zou het wel zonde vinden als ze alleen het huis aanpakken en niet de tuin
Ik neem aan dat de tuin ooit ook wel heel mooi gaat worden (laat hij vast ook ontwerpen) haha maar huis eerst af denk ik en dat is begrijpelijk. Is met Don ook zo, die heeft straks binnenkant helemaal klaar (eindelijk een keer) en gaat dan de tuin aanpakken, wat ook wel echt tijd gaat worden want wat een teringbende.
Over Knol en huizen gesproken… Milan zijn huis is straks ook eindelijk modern haha. Ik zie steeds verbouwdingen voorbij komen op Instagram. Badkamer, keuken… alles eruit en nieuw. Wat een lelijk ding was dat zeg van binnen op sommige plekken. Zijn tuin is ook eindelijk af. Volgens mij wel deal met Chahid uiteraard maar alsnog wel beter haha.
Alwin heeft zijn huis ‘in het geheim’ een make-over gegeven zegt ie. Maar zoiets lijkt toch met name leuk voor jezelf. Hoezo is het een ‘geheim’? Alsof het een verrassing voor anderen is
Het is wel leuk geworden.
Ik vond dat vorige huis van Milan wel tof. Maar niet voor allemaal van die youtube boys die vooral game kamers enzo willen haha