Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik heb ook kleine gouden knopjes van ± 30 euro maar doordat die hol zijn zijn ze nu ingedeukt haha :sweat_smile: dus ik wil denk ik alsnog wel graag massief gouden

1 like

Ohja dat kan ! Echte gouden knopjes kan je wel al vinden vanaf 50€ stuk hoor.

1 like

Wat vinden jullie van Kelly Loef?

1 like

image

90 likes

Leuker dan verwacht van tevoren, ik volg ze best regelmatig. Had een nep popje verwacht maar is totaal niet zo.

2 likes

Ik loef haar niet

40 likes

@Scorpiovibes Niet om haar boek te excuseren hé. Maar wat als Jamie zich gewoon sexy voelt en dat niks met mannen te maken heeft? Ik vind haar echt heel sexy. Vind het echt boeiend om als soort van feministische take de kledingsstijl van een andere vrouw die duidelijk lekker in haar vel zit af te kraken en te doen alsof ze is ‘blijven hangen’ en het alleen voor de mannen doet.

13 likes

Geen mening, want ik volg haar niet.
Zag het op insta langskomen :grin:

1 like

Wat vind jij van Kelly Loef?

13 likes

Ik vind dat moeilijk te geloven van een vrouw die in een boek schrijft dat je seks moet hebben tegen je zin “omdat mannen hun zaad kwijt moeten.”

14 likes

Ik niet. Dat boek is echt om te janken he, maar ik vind posts over dat een vrouw teveel sexy foto’s posts en dat vast enkel voor dr vent doet net van een vergelijkbaar niveau. Jamie Lis tijdlijn bestaat voor het grootste deel uit comfortabele kleding. Leggings, joggingbroeken, sweatshirts, grote t shirts. De rest is familiefoto’s, interieur en af en toe wat sexy snapshots. Vind het echt raar om dat in een hoekje te schuiven als: ze vindt zichzelf vast niet sexy en doet het voor de man.

Maar oke, ik heb zelfs na de boeken nog een beetje liefde voor haar omdat ik haar wel altijd eerlijker en meer zichzelf vond dan de rest van de influenza’s.

19 likes

Monica en Kiana hebben elkaar ook weer helemaal gevonden nu Monica weer in Amsterdam woont.

1 like

op mij komt ze juist helemaal niet over alsof ze zichzelf is, heb altijd het idee dat ze een bepaald typetje neer wil zetten

12 likes

Maar daarom benoem ik juist haar boek. @Nova vroeg wat Jamie Li met die lading aan sexy foto’s denkt te bereiken. En als je dan een boek hebt geschreven waarin naar voren komt hoe belangrijk je bevestiging van mannen vindt en waarin o.a. staat dat vrouwen maar zin moeten maken omdat mannen hun zaad kwijt willen, dan interpreteer ik haar foto’s op die manier: voor mannen, om te laten zien hoe sexy ze is, en voor vrouwen zo van kijk, zo moet het dus. En dat vind ik achterhaald ja, want dat is dus precies de Cosmo van toen. En natuurlijk kan het zijn dat het plaatsen van zulke foto’s en het schrijven van zo’n boek en haar hele sexy lifestyle voor haar empowering en feministisch voelt, maar zo komt het niet op mij over.

9 likes

Sorry dubbelpost, maar ik denk dat ze zichzelf zeker wel sexy vindt. Maar dan wel omdat ze aan dat hele specifieke plaatje van sexy voldoet wat ons zolang aangepraat is, en wat zij dus nog steeds op andere vrouwen over probeert te brengen met haar boek.

3 likes

Ik denk dat wij het niet eens gaan worden en vind haar echt niet boeiend genoeg om berichtenlang over te posten. We hebben het hier over een al lang en breed volwassen vrouw die simpelweg foto’s in bikini en ondergoed post. Let her be. Als je daarin leest dat ze vindt dat jij dat ook moet doen, is dat niet haar probleem.

Jamie Li heeft een boek geschreven over haar eigen ideeën over vrouwelijkheid. Het is zo’n typisch pulpboek, wat nu voor enkele euro’s ergens in de sale bak ligt. Er is een feministiche podcast uit ontstaan en zo’n beetje iedereen heeft zich erover uitgesproken. Het was overduidelijk fout. Daar is ze op gewezen. Het gaat nu dus ook niet over of dat achterhaald is. Dat staat namelijk vast. Dat rechtvaardigt echter niet dat je nu haar tijdlijn bekijkt, ziet dat ze foto’s van zichzelf in bikini of ondergoed post en dan denkt: pff zal wel voor de man zijn en komt vast voort uit haar ideeën. Dat ga ik even op een forum posten. Dit zijn twee kanten van dezelfde medaille. Het zijn beiden allerlei vage ideeën over hoe een andere vrouw zich zou moeten gedragen. Ze post gewoon sexy foto’s meer niet. Daar hoeft geen grotere bedoeling achter te zitten en dat je denkt dat dat zo is zegt ook iets over hoe jij over foto’s met weinig kleding denkt en welk waardeoordeel daar bij jou achter zit.

19 likes

Ik vond haar boek heel problematisch dus missh had ik dat nog deels in mijn achterhoofd. En moet ook eerlijk zeggen dat haar hele insta feed van daily outfits me ook niet scherp stond, zie nu dat ze idd bijna altijd die sport outfits draagt (draag ik zelf ook! Alleen niet op de Kim k manier met muiltjes etc). Dacht dat ze vroeger bij events wel meer van het Dress to impress met mooie glitterjurkjes en bodycons was etc, zag foto’s van een paar events met de joggingbroek voorbij komen. Maar ze moet het zeker zelf weten en staat haar volledig vrij. Berichtje was iets te ongenuanceerd
Edit: dacht iig niet dat ze het alleen en enkel voor de mannen doet!

2 likes

Gadver vita die helemaal trots is dat ze orgaanvlees heeft gegeten en daarmee haar horizon heeft verbreed
Alsof kalfstong en foie gras daarvoor de enige opties zijn :nauseated_face:

9 likes

Wie is Vita?

1 like

Vitacleo op insta, Tiger Vita van de blonde tigers, zusje van Elise Boers

1 like