Ik kom wel echt over als Judgy McJudgerson in m’n afgelopen paar reacties
I blame the weather.
Echt ranzig hoe Bram die broodjes maakt haha ook zo met die lompe klouwen de hele tijd stampen en van alles vergeten hahahh
Ik word hier een beetje misselijk van. De hele tijd die fles gebruiken
Hij heeft er echt plezier in…
Sorry echt mega late reactie maar zit nu pas te kijken
Maar nogmaals ik kan die spirituele vibe echt zooooo slecht rijmen met haar verdere karakter en ook dat consumerism
Niet dat je 100% perfect moet zijn ofzo maar meer dat het voor haar niet eens een issue lijkt waar ze überhaupt bij stilstaat en ze het juist stimuleert tegen Felix ook? Nieuwe kleding kopen speciaal voor op vakantie en misprijzend kijken als je vriend z’n kleding superduurzaam helemaal afdraagt en geniet van z’n lievelingsshirts dragen, hoe oud en versleten het ook is. Ook dat je zweten goor vind, je mediteert je suf om zogenaamd te kunnen aarden en gronden in je lijf en dan vind je één van de vetste lichaamsfuncties zo vies dat je vol walging gatverredamme zegt over een ánder die zweten wel lekker vind.
Wel heeeel erg aandoenlijk over die hond die ze lekker vinden ruiken als ie slaapt Echt lief
Wat een boel slechtzittende nakd kleding weer bij de zoveelste vlogger🥲
Pffff ze blijven die zooi maar slijten aan al die influencers
Die satijnen jurk Niet te doen
Heb wel die jeans besteld meteen want ik ben ook een sucker voor die kleur en forever on the hunt naar de perfecte spijkerboek
Naked is gewoon shein maar dan overprised
Gewoon zelf een label beginnen en labeltjes erin zetten ‘Aangekld’ of ‘DRSSD’.
Het is maar een laagje. Als het al echt is
Kan ook gewoon verguld goud zijn. Dus misschien koper dat in goud eventjes gedopt is. Is eigenlijk best kwalijk.
Niet als het maar een laagje is
Dat omhuld zegt ze er waarschijnlijk niet bij. Vandaar dat @Popje ook zegt dat het best kwalijk is. Voor dat geld kan het nooit massief 14k goud zijn, maar je zult altijd mensen hebben die erin tuinen.
Nee hoor. Al de juwelen die je bij een juwelier koopt zijn allemaal volledig in goud of zilver.
Maar dat kost dus veeeeel meer, maar die kwaliteit is dan ook top. Goud verkleurd niet, de vorm kan niet veranderen etc.
Als je een goedkoop juweel kan kopen, waar bij staat bv 14k goud, dan is dit altijd verguld goud. En dat gaat na een tijdje slijten, zeker als je het bv draagt in de douche etc.
Dat hoeft niet per se, bij bv Lucardi kun je ook sieraden kopen van 14k goud maar dan is het vaak hol, en daarom maar weinig goud in totaal. Bv hangertjes. Het weegt dus niet veel.
Ik dacht ook altijd dat het dan alleen een laagje was maar ik heb een collectie van dat soort sieraden laten checken bij een goudsmit (om om te laten smelten, niet voor mijzelf) en het was allemaal echt.
Ohja dat wist ik dus niet !
Ik doelde eerder op juweeltjes van 20€ ofzo, dan kan je er van uitgaan dat het verguld is.
Die dingen waar ik het over heb zullen ook niet veel meer dan 30 euro zijn geweest hoor (voor bv oorbellen, hangertjes)
Ik was ook verbaasd maar dat was dus allemaal niet verguld, maar volledig goud. Maar alsnog maar heel dun, dus qua goudwaarde niet zo heel veel. Dat is natuurlijk anders dan massief goud.
Edit: wat natuurlijk niet wil zeggen dat een online verkoper er niet over kan liegen verder.
Ja zo is het wel betaalbaar en echt wel tof vind ik, echt massief goud is bijna niet te betalen.