Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Nou sorry als ik “imago onvriendelijk” klink maar deze kunnen ze net zo goed casten als een Ursula tweeling in een Little Mermaid film, dit is toch te eng om te aanschouwen?

21 likes

Nou dit vind ik echt een mega onaardige opmerking. Ik vind het echt twee bloedmooie meiden met helaas lilleke wenkbrauwen.
Maar eng? Bullshit.

9 likes

Op deze foto zijn het net 2 halloween maskers.

5 likes

Ik vind het niet eng, maar die edits zijn wel heel uncanny Valley.

Vooral hun ogen hebben zo’n filter waardoor ze helemaal niet meer ‘echt’ lijken, net als je veel op insta edits ziet met ‘retro sterren’ die zoomers dan cool vinden dan gaan ze hun helemaal bewerken en mensen die nooit Titanic hebben gezien denken dan dat Kate Winslet er echt zo uitzag:

(Wie is deze vrouw en wat heeft ze met Kate gedaan? :cry:)

12 likes

zo in het klein valt het nog mee, maar ik klikte dus op de foto:

als het ad een artikel over ze zou schrijven zouden ze sws deze foto pakken

16 likes

Haha, ik ga me er ooit aan wagen!

2 likes

Heb bij Jamie Li altijd het idee dat ‘sexy zijn’ haar hele identiteit is. Zie net op dr insta dat ze ook nog steeds in dr bio heeft staan dat ze auteur is van dat boek Sexy but tired but sexy. Alsof ook maar iemand dat nu nog boeit. Komt over alsof ze is blijven hangen in de Cosmopolitan-era, het beeld van sexy dat zij uitdraagt is imo precies wat destijds zo aan vrouwen opgedrongen werd. ‘Hoe vinden mannen dat jij je schaamhaar zou moeten scheren’, ‘deze trucs moet je kennen om een seksgodin te worden’ etc :face_vomiting:

41 likes

Die lippen ook echt. Whyyy? Doet me aan heel iets anders denken met die bruine randjes :nauseated_face:

3 likes

Ja en ook wel in die Kim k era blijven hangen, met dat ze steeds grijze sweatpants met hakken aan doet. Laatst ook nog naar een première. Lov jogging broeken hoor maar om dat nu bijna iedere keer te dragen naar een feestje. Weird

5 likes

Misschien had Monica het wel over deze vrouwen en niet over Noor :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Waarom werpt zij zich ineens op voor het joodse volk? Ik snap geen reet van het begin van de video… wil ze hiermee de wereld verbeteren? Is ze anti-palestina? Zoveel vragen…

2 likes

Omg ze heeft een Jews channel maar weet niet hoe ze het uitspreekt.

5 likes

Hahahahahahaha misschien is dit alvast een open auditie voor kleine zeemeermin deel 2, de volgende generatie.

Ik voel me ook echt een boomer die niet meer mee kan gaan met trends maar deze trend laat ik aan me voorbij gaan (net als 60% van alle millennials die überhaupt geen wenkbrauwen meer hebben).

Het lijkt me trouwens echt heel vreemd als je er op insta op een bepaalde manier uitziet maar dat je in het echt daar helemaal niet op lijkt. Dat zorgt toch voor een soort kortsluiting elke keer als je in de spiegel kijkt vs op je insta.

5 likes

Omdat ze het gewoon leuk vindt? Omdat ze blij is met zichzelf?

17 likes

Kelly Loef had ook al zulke vlechtjes hahaha

1 like

Wat staat hier precies? Ik begrijp helemaal niet wat je bedoelt, maar ben wel benieuwd.

3 likes

Dat mensen foto’s bizar editten tot op het punt mensen niet meer op zichzelf lijken.

2 likes

Ja maar moet je dan…nouja vul maar in. Alles wat ik zeg zal boomer achtig overkomen, ik snap t gewoon niet helemaal maar nogmaals, als ze er zelf blij mee is prima.

4 likes

Ik snap het ook niet maar dat komt vooral omdat (het lijkt alsof) alle foto’s vooropgezet zijn. Dat ze haar gezicht in een bepaalde plooi trekt dat elke foto lijkt alsof ie onverwachts genomen is terwijl waarschijnlijk overal over nagedacht is. Dan is voor mij de hele ‘sexy vibe’ er al compleet af.

6 likes

@Hejira eng vind ik het niet, maar wel zonde. Denk dat deze meiden zoveel mooier zijn zonder die lagen make-up