Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Hahaha jezus deze hele video… alsof je in een vlek loopt te wrijven terwijl iedereen weet dat de shit toch niet meer te redden is (al zul je zien dat iedereen dit over een maand weer vergeten is).

Ik had haar video’s al heel lang niet meer gekeken trouwens omdat ik zoooo ongemakkelijk van haar word, vind haar iets heel treurigs/zoekende over zich heen hebben ofzo waar ik niet zo goed naar kan kijken.

4 likes

Hahaha jezus ik ben nog niet eens op 2 min maar I can’t met haar gschreeuw :joy::joy::joy::joy: Wel echt ongekend dat ik dit views zit te geven. Goor.

1 like

:joy:

2 likes

Volgens mij zijn Elise en Wouter brak, en gaan ze het daar de rest van de dag over hebben in instastories…

17 likes

Triest figuur, ik volg haar echt niet ik gun haar eigenlijk niet eens views. De fame is naar haar hoofd gestegen. Ik denk zelfs dat ze het shownieuws stuk meerdere keren heeft afgespeeld omdat ze daar stijve tepels van krijgt om zichzelf op tv te zien.

4 likes

Ja zwaar leven hebben ze.

3 likes

Die spoort echt niet hoor…
In ieder geval is t duidelijk dat ze zich heel betrapt voelt, kat in t nauw.
“Ik heb het nooooit over realitysterren”, heeft 20 afleveringen reageren op EOTB op d’r kanaal staan.

3 likes

Zij is zooooo goed! :joy:

Love deze ook:

En ze kan ook Eminem:

25 likes

Vanmorgen geplaatst:

Uur geleden geplaatst:

:sweat_smile:

110 likes

Dit kan geen toeval zijn :joy:

7 likes

Download tiktok. Dan had je netzoals de rest van ons hier een half jaar geleden van kunnen genieten :joy:

Ik vind het zo leuk dat als die groep van Bram ,Martijn en dook op vakantie zijn dat je niet naar 3 dezelfde videos zit te kijken. Maar dat zr dt alle 3 iets anders van proberen te maken.

11 likes

Haha love Dook z’n vakantievlog. En Matijn die de hele tijd bang is dat dit niet hun vakantiehuis is en dat ze wegmoeten :joy:

8 likes

Ahh nee echt kinderachtig van Monica

15 likes

Wat probeert Jamie Li nou steeds met die semi erotische foto’s elke keer… ik raak ze gewoon een beetje zat :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Saske post ook alleen maar van dat soort foto’s met een caption van “Lekker, weekend!” enzo.
Niks mis mee om je lichaam te showen, maar ik vraag me af wat nou je intentie is als je continu dat soort semi erotische foto’s post.

4 likes

Ik houd ook best van een beetje naakt op z’n tijd maar het voelt een beetje exhibitionistisch en daar ik erger ik me toch stiekem wel een beetje aan.

Ik was toevallig gister Saske gaan volgen omdat ik haar tof vind. Maar met haar naakte lijf in string meteen vanochtend dacht ik, hmm nee bedankt haha.

6 likes

Ja precies, het komt wat geforceerd over ofzo. Maargoed, ze moet lekker doen wat ze zelf wil, ik heb d’r inmiddels gewoon ontvolgd dus hoef ik me er ook niet meer ‘druk’ over te maken haha.

6 likes

Ik zie bij haar altijd voor me hoe ze haar kiddo’s wegstuurt uit t vakantiehuisje omdat mama even wat sexy foto’s moet schieten :joy:

8 likes

Ik vond haar zó leuk, maar ben om deze reden gestopt met vlogs kijken en volgen op insta. Telkens dat gedans in de keuken en dan draaien met die kont… en op insta ook steeds dat soort foto’s. Het was too much. Echt jammer.

3 likes

15 likes