Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ben de podcast van Monica en Kaj aan het luisteren (ja sorry biecht) en echt wtffff… Kaj snapt niet dat mensen vrijwillig een spuitje (vaccin dus) laten zetten in een gezond lichaam, snapt niet dat mensen medicijnen gebruiken want de medische industrie gaat alleen maar over geld blablabla. Maar ondertussen wel zeggen dat drugs gelegaliseerd moet worden en dat hij wel houdt van een pilletje enzo. Hoe hypocriet kan je zijn? Of ben ik nou echt bleu? :joy:

87 likes

Ik kan geen geluid afspelen, maar Co emigreert zeker voor het echie naar Curacao?

2 likes

Zit sowieso een steekje los bij die gast. Snapt niet dat mensen medicijnen gebruiken, beter slaat hij dan ook antibiotica af als hij een ontsteking heeft, neemt hij geen verdoving bij de tandarts en offert hij zijn ic plek op aan een ander wanneer hij uiteindelijk wordt besmet. Dag kaj met je domme gezeur.

64 likes

Helemaal geïndoctrineerd door z’n vriendin

Maar wat zegt Monica hierover?

2 likes

Zwanger! :see_no_evil:

Die had het laatst in een vlog erover dat ze t vaccin nog ff moest plannen

3 likes

wattt

2 likes

Ze hebben een huis gekocht op Curacao en daar willen ze een B&B beginnen.

Oh

2 likes

Die intro lijkt inderdaad wel of ze dat gaan vertellen, echt een stomme edit.

2 likes

Maar ben ben benieuwd hoe ze in die podcast op Kaj reageert. Heel meelopend of juist zo van doe ff normaal man

1 like

Ik gok deze. Monica gaat echt nooit tegen Kaj in. What the hell is er ook met hem gebeurd joh. Vroeger was hij best leuk, maar die Jessie Jazz vibe doet hem geen goed.

7 likes

Monica ging niet echt in op t vaccin, maar hoorde in haar vlog laatst wel dat ze een afspraak ging maken. Qua medicatie heel wisselend. Mensen met adhd die ritalin gebruiken snapt ze niet. Zelf gebruikt ze regelmatig slaappillen. Omdat ze niet kan slapen maar ook als ze weet dat ze de dag erna uit kan slapen. Ehhh tsja. Sorry als dit een warrig verhaal is maar vond de hele podcast warrig :joy:

11 likes

Ik kan nog steeds niet geloven dat zij echt Jessie Jazz heet.

Perfecte stagename.

14 likes

Haha wat een koekwausen

5 likes

Debbie ergert zich aan influencers die hun kinderen inzetten voor campagnes enz.
Nu volg ik lang niet iedereen, maar welke influencers betreft het? Ben wel nieuwsgierig :nerd_face:

1 like

Wie niet :sob:

(oke dat zijn Mas/Monica)

11 likes

:joy: :joy: :joy:
Ja waarom niet gewoon sterven, zolang je de medische industrie maar niet steunt!!

13 likes

Ah, die volg ik niet. Kga even loeren :eyes:

Haha sorry dat was een antwoord op de vraag ‘wie niet?’. Zoveel doen het wel. Ik vrouw van jou is misschien nog de ergste

3 likes