Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Nou gelukkig maar dat ze zichzelf nog leuk vinden want er blijven er niet veel over :stuck_out_tongue_winking_eye: ook zo lekker proleterig met hun Moet Champagne

10 likes

Wow 90s flashbacks van die man met dat rattenstaartje.
Ik vond jongens die dat hadden toen zooo cool.

2 likes

Die parasol binnen :rofl:šŸ„²

3 likes

O nee, die laatste waarin die jongens met zijn vieren tegene elkaar aanrijdenā€¦ Dat was toch echt maar leuk tot je achtiende? :joy:

1 like

Zo grappig, bij Josh is het awesome dat ze geen fuck geeft om geld en lekker 2 weken in het Okura gaat zitten tijdens een verhuizing, bij Vera is het good for her dat ze zich op vakantie helemaal laat gaan in allerlei high end winkels, maar deze mensen zijn proleterig omdat ze MoĆ«t drinken. Whatā€™s the difference?

(Overigens niet specifiek naar jou bedoeld @Samsam )

10 likes

2 maanden toch? Hahaha.
Omdat het kan.

Ik kijk nu Like Monica, ze wordt zelf ook gereinigd ow heerlijk dit.

2 likes

Oh 2 maanden zelfs! Wauw

1 like

Zelfs toen was dat niet leuk

1 like

Hoewel ik die 2 anderen niet volg, snap ik wel je punt.
Wat mij betreft is het meer dat mensen MoĆ«t altijd drinken voor de naam/prijs en helemaal niet omdat ze dat zo onwijs lekker vinden. En bijv een Lil Kleine die het dan cool vindt om zoā€™n fles leeg te spuiten. Dus MoĆ«t heeft naar mijn idee door dit soort dingen gewoon een proleterig imago gekregen. Als je eens in de Champagne streek bent, zal je ook zien dat men dat gewoon nippend op een terrasje in de middag drinkt en niet op Ć©Ć©n of ander schreeuwerig feestje

8 likes

Haar attitude in deze video trek ik zo slecht wow, echt stoppp

hahaa ik wou dit net posten, echt een zeer subtiele video

2 likes

Wtf. Ze is het media gebeuren zat. Meid, je noemt jezelf Alberta Verlinde. En dan nu je reacties uitzettenā€¦ :laughing:

6 likes

ALWEER die starbucks beker. Het was toch in 2013 cool om met starbucks te showen ofzo?

31 likes

:sparkles: So Tumblr :sparkles:

12 likes

Dat heeft ze altijd omdat ze wil dat je haar een DM stuurt zodat ze je kan blokken

2 likes

Lol net alsof ze een of andere martelaar van de ongezouten waarheid is. De Joan of Arc van realness, strijder tegen PC en deugd.

ā€¦ze heeft een juice channel.

15 likes

Ja klopt ik kijk idd naar jouw video omdat ik de waarheid wil weten. Zijn die oorbellen nep ofnie

2 likes

Vind haar met de dag zieliger worden. Zet je comments dan aan als je zoā€™n grote meid bent? Die attitude fungeert als een soort schild. Gewoon doen alsof je die bad bitch bent zodat mensen niet te lang stilstaan bij wat voor een kutleven je moet lijden om hier je levensvreugde uit te halen. En die verschrikkelijke neplach erbij ook :nauseated_face:

Heb niks met asmr maar deze voice-over praat je gewoon in slaap :sleeping:

3 likes

Jezus ik ga echt slecht op deze thumbnail :nauseated_face:

56 likes

Godsamme anders ik wel :face_vomiting:
Krijg ook de laatste tijd overal reclames van schimmeltenen wtf is happening

9 likes