Het andere YouTubers/bloggers topic #18

@MevrouwMand Ja beide, lijkt me persoonlijk niet chill om mijn vakantiehuis te delen (ja niet op hetzelfde moment natuurlijk maar toch) met mijn kijkers maar goed ben dan ook geen vlogger. Hij gaat het in ieder geval helemaal inrichten met knolpower-merchandise :crazy_face:

@roeptoeter @Spaarlamp

Ahaa ik dacht echt puur voor verhuur.
Lijkt mij persoonlijk niet slim om zowel zelf als gasten er te laten verblijven. Of is dat overdreven?
Thanks iig!

1 like

Denk dat je vooral geen vrienden maakt met je net nieuwe buren zo. Als er vervolgens om de week andere mensen in zitten.

Ik snap sowieso wel dat als je een vakantiewoning hebt dat je die gaat verhuren, want je zit daar maar een klein deel van het jaar natuurlijk. Al zou ik zelf echt bang zijn dat mensen alles slopen. Maar het dan inrichten met eigen merch is best slim, dat trekt natuurlijk ook weer een hoop gezinnen aan. Met kids die die merch meejatten gok ik

1 like

Ja inderdaad, en het is zo’n bewaakt terrein met conciĂ«rge enzo, lijkt me echt niet chill als je buurman dan zijn appartement gaat verhuren.

1 like

Grackle (Grace), volgens mij zitten hier wel meer volgers, heeft symptomatische covid en er een video over gemaakt. Ook niet echt onverwachts

4 likes

Zou Josh al weten dat ze Ali meuk opgestuurd krijgt voor Alexis.

Ze zat deze webshop een paar maanden terug hartelijk te bedanken en aan te bevelen hahaha.

5 likes

Ik vind haar echt een soort kleuterversie van Teske, heb een aantal videos gezien maar ik vond het zo vermoeiend. Dat constante gehengel naar complimenten van d’r ouders als ze iets gebakken of gekookt heeft.

3 likes

Haha ik vind haar nog steeds best leuk (behalve haar niet zo sociale gedrag tijdens de pandemie). Ik hield meer van haar oude vlogs maar ik denk dat ze zoals zoveel YouTubers een soort pandemie vlogger-block heeft en er over een tijd wel meer variatie is in onderwerpen

En @Fenayi

Heel bizar :pleading_face:

4 likes

Opzich niks mis mee, maar als ik van te voren weet dat ik ga steppen zou ik persoonlijk niet zó’n kort rokje aan trekken haha

1 like

Oh heeft zij zoveel mensen gezien ja? Ik keek vroeger wel eens een video van haar maar had eigenlijk wel verwacht dat ze zich aan de regels zou houden

Oh dit heb ik gemist haha maar heb ook vooral de housetour gekeken. Klik altijd beetje door zijn vlogs heen dus mis soms wat dingen. :joy::+1:t2:

1 like

Hm ja, ik ben er ook wel verbaasd over dat ze dat gaan doen. Ik had eerder verwacht dat ze dit voor zichzelf / de familie zouden houden. Mooier zou ik het dan vinden als ze de accommodatie gratis zouden ‘verhuren’ aan Knolpower fans die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Een soort van Knolpower stichting of zo, zodat ze teruggeven aan zijn community.

Ik merk namelijk dat de levensstijl me tegen gaat staan. Hij levert natuurlijk enorm veel in, maar het levert hem ook enorm veel op. Dat hij dan ook nog op deze manier ouders / gezinnen hun portemonnee wil laten trekken, schiet bij mij gewoon een beetje verkeerd. Hij zal er vast niet weinig voor vragen. :money_mouth_face:

Daarnaast heb ik er een beetje moeite mee om te zien hoe impulsief hij zijn geld uitgeeft. Het komt zo hoarderig over als je ziet wat voor kleine prul ze samen steeds kopen. Dat valt vooral in ItaliĂ« op de markten op en het blijft me verbazen. En het verbaast me ook dat ik me hier blijkbaar zo mee bezig hou. Ergens is het een soort ‘jaloezie’, al herinnert mijn vriend me er dan goed aan dat ik ten minste niet hoef in te leveren op mijn privacy!

8 likes

Het is een broek rokje , dus prima step proof

2 likes

Ja dit had ik ook wel mooi gevonden! Doe 3 keer per jaar een winactie of richt een stichting op oid, maar nu is het gewoon weer dik geld verdienen.

Snap het ook niet echt want hij is volgens mij qua leven echt heel impulsief, als hij morgen ineens op vakantie wil dan doet hij dat (of misschien deed pre-covid) en nu kan hij niet eens naar zijn eigen huis wanneer hij wil want er ligt een fan te slapen onder zijn dekbed met zijn eigen hoofd er op. Je zou denken dat hij dan gewoon echt een vakantiehuis heeft waar hij naar toe kan gaan wanneer het hem uitkomt en niemand echt weet waar het precies is, nu staan al die fans gewoon voor die poort te wachten of klimmen ze er over om ff naar dat huis te kijken. Mensen zijn echt gek en eng wat dat betreft, fijn als je zijn buurman bent.

5 likes

Zou het kunnen dat ze er het beste van probeert te maken en daarom deze weg koos?
Zoiets als Ferry die op Only Fans gaat?
Ik vind haar nml altijd wel leuk maar wellicht heeft ze een probleem waardoor ze nu deze weg kiest om hoofd boven water te houden?
Een soort noodactie ofzo?

1 like

Je beschrijft nu ook mijn verwachting! Nou ja, ze hebben erover nagedacht natuurlijk en als het ze niet bevalt kunnen ze het vast eenvoudig uit de verhuur halen.

Die Storys van Vita, helemaal droogneukerij op dat feestje met elkaar. :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Wilde net zeggen: wat is daar mis mee? Maar keek de stories en deze mensen vinden zichzelf zo enorm leuk

6 likes