Poaahhh gaaf!!
Ja die heeft ze alweer verkocht volgens mij.
Maar sowieso zie ik niemand echt die drones meer gebruiken, Alwin had er toch ook een? (maar ik kijk eigenlijk ook niet zo heel veel verschillende youtubers)
Echt zoān hype waar je achteraf als vlogger helemaal niet zoveel mee kan, want ja je filmt toch vooral jezelf en dat gaat wel vervelen met zoān drone.
Denk dat mensen het filmen met een drone ook onderschatten. Het is niet zo dat je die camera eraan hangt en dan direct mooie beelden maakt, dus je moet er wat meer tijd en moeite in steken en daar zullen de meeste vloggers geen zin in hebben.
Bram maakt nog wel regelmatig gebruik van zān drone, maar zijn videoās zijn dan ook wel echt goed
Bram gebruikt het heel veel en consequent, maar hij weet denk ik ook beter hoe hij er gebruik van moet maken in de context van zān videos.
Oefenen met een stepā¦ Het is geen rocket science Bonnie
Altijd weer
Ik vind hem echt precies passen tussen het rijtje van haar exen eigenlijk haha. Hij is ook echt exact een Jan-Willem ja.
@Molotov ja die chips review ālekkerā āook lekkerā ādeze smaakt echt hetzelfde als de vorige, maar dan anders. Ja echt hetzelfde als de vorigeā
Vlog inmiddels ook echt gezien en ik ben jaloers op Enzo en Myron. Lekker plekje hoor.
Iemand die naturelchips als favoriet heeft neem ik sowieso niet serieus in een chipstest
Nou die dingen zijn best gevoelig en kunnen heel hard gaan. Ik vind het doodenge dingen haha, mijn man wil het altijd doen en dan gewoon topsnelheid maar dat durf ik niet, vooral niet als je op de weg met autoās moet rijden.
Ben benieuwd! Ga m vanavond kijken. Klinkt wel echt gaaf
Dat heb ik elke keer als zij een nieuwe vriend heeft haha
Echt jammer ja. Hoe leuk ik de vakantievloggs ook vind, voelt dit wel heel erg als uitmelken.
Nee precies, die doos konden ze beter aan mij geven. Eerste keer ooit dat ik jaloers ben op Alwin
Ik vind het wel raar dat hij het ook gaat verhuren, Huismuts-stylo
En Co with the flow ook al
Precies dit @marley Heb ooit in Oslo op zoān ding gereden, superleuk maar ze zijn indd heel gevoelig en kunnen behoorlijk hard. Tel daarbij een oneven wegdek, heuveltjes, onbekende omgeving en druk verkeer op en dan is het best ff wennen/spannend (vond ik iig). Niet iedereen is zoān held, beetje flauw om dat meteen truttig te noemen ook.
(Ik heb de vlog nog niet gekeken want ik zit op kantoor) maar niet voor eigen gebruik dus?
Ik denk deels eigen gebruik?