Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik erger me echt aan Marlieke Koks en haar samenwerking met Chilly. Kom op het is 2021, zullen we stoppen met doen alsof vulva’s/vagina’s naar frisse tandpasta moeten ruiken. Erger me ook aan het gebruik van ‘poezen’, noem het beestje gewoon bij de naam

Vind dat zij sowieso altijd heel erg een Cosmopolitan uit 2005 vibe heeft qua onderwerpen

62 likes

Ik dacht even dat je het over die waterflessen had :joy:

15 likes

Oh wow ik ging even haar stories kijken
Maar ook nog “wat vinden mannen van lichaamsbeharing bij vrouwen”
Inderdaad very cosmopolitan

14 likes

Ik ben ook zeker geen fan van dat steeds minder uploaden hoor haha. Zeker omdat de kwaliteit niet bepaald omhoog gaat maar juist eerder zakt (en als de verhouding spon/normale content uit de hand loopt is dat al kwaliteitsdaling op zich) en alles ook tot op de druppel uitgemolken en uitgesmeerd wordt, zoals die portugal vakantie nu.

Maar hoe minder influencers gaan posten, hoe lucratiever het vaak voor ze lijkt te worden. Misschien is het ook een bepaald soort schaarste creëren, hoe minder vlogs je maakt, hoe duurder je de advertentieruimte kunt verkopen als veel bedrijven er een stukje van willen.

1 like

Inderdaad, and we shouldn’t care wat mannen er van vinden. Doei.

5 likes

I can’t hoe Bonnie weer zo truttig doet met die step. Zo voorzichtig, écht ga gewoon

8 likes

Wat oenig van Monica dat ze via Instagram gaat vragen wat ze moet doen met haar piercing die pijn doet. Ga gewoon even langs een piercing shop dan weet je zeker dat je fatsoenlijk advies krijgt.

7 likes

Moet zeggen dat ik Bonnies vakantievlogs wel leuk vind. Ik kijk graag travel vlogs om een beetje te fantaseren over vakanties. Of voor tips als ik ergens heen ga. Maar de meeste travel vlogs zijn toch van die Amerikaanse chicks met zon hese stem die alleen hun hotel kamer filmen , vertellen wat ze gaan doen en dan zie je wat sfeer beelden van hoe ze insta kiekjes maken…

11 likes

Ik zat me vooral te verbazen over de lengte van het rokje :laughing:

4 likes

De vakantievlogs van Bonnie vind ik ook altijd heel leuk! Ook omdat zij altijd duidelijk leuke plekjes laat zien en de hotspots ook nog onder de video heeft staan. Daar kan ik me bij Mascha soms echt aan storen als ik vakantievlogs kijk. Ze filmt zo snel en onstabiel en als je dan denkt ‘hé dit eten ziet er lekker uit, hier wil ik ook wel heen’ dan kan je amper zien waar ze zijn.

14 likes

Hebben ze er weer 1 gehuurd, net zoals met de fiets?:rofl:

Wat is daar mis mee dan?

4 likes

Haha ze zei wel tegen Nick: ‘Zullen we naar nog eentje zodat we er allebei 1 hebben?’

Toen dacht ik wel, hoezo is dit een vraag?

10 likes

Kijk echt nooit naar Bonnie, maar haar vakantievlog ff gekeken en best leuke vlog! Kan alleen echt niet tegen die ‘beseeff’ ‘besef for life’ wtf hahahaha ‘oh mijn god, loving life’.

13 likes

sick gewoon! :joy:

2 likes

Ze legt toch uit dat ze er ff eentje hadden gehuurd zodat ze daar op dat plein allebei kunnen oefenen? De vraag om er dan 2 te gaan huren is volgens mij meer zo van: heb je genoeg geoefend, zullen we doorgaan om er voor ons beide eentje te huren en op weg te gaan?

8 likes

Het enige wat ik ‘jammer’ vind is dat de maandagvlog niet meer teruggekomen is. De kwaliteit vind ik verder helemaal niet achteruit gegaan zoals sommigen beweren, ook niet perse beter geworden maar t zijn altijd prima videos.
En ik vraag me soms wel eens af waarom ze toen die peperdure drone gekocht heeft maar hem letterlijk nooit meer gebruikt. Waren echt een handjevol vlogs met dronebeelden erin.

2 likes

Haha ik zie nu Serena’s vriend op haar story en vind het wel een grappig stel! Grappig in de zin van: ik had een ander type bij haar verwacht.

1 like

Wie zei het nou laatst hier haha?

60 likes

Dus volgende week post Bonnie nog steeds de hele week Lissabon vlogs. Dat is dan week 3 volgens mij? En dus ook geen zondagvideos. Dat heeft ze slim bekeken, hoeft ze zo 3 weken niet te vloggen of te filmen. Is haar goed recht natuurlijk, maar wel jammer dat er zo weinig content is

8 likes