Geen chille situatie maar hij vertelt het zo droog, ik moet er stiekem een beetje om lachen
Dat wordt gedaan bij nieuwe profielen.
Wat onwijs onwijs verfrissend om eens iemand niet te horen beweren dat ze corona hebben gekregen van een liftknopje
âRijst is heel lekker⊠zit er nou hard zout in? ⊠huh het is zandâ hahah
Haha ja ik ook, leuk gedaan.
Omg die hoest van hem
Moest wel even lachen om deze ad. Een heel nieuw niveau van adverteren. En in elk geval niet het niveau âwil je valse zekerheid over vruchtbaarheidâ / âheb je nergens last van maar wil je toch een allergietest doenâ, nee gewoon echt appendicitis en een ruptured cyst
Bizar land (waarschijnlijk de US) waar je advertenties voor zorg hebt.
Ik vraag me ook echt af hoe dit gelopen is, ik neem aan dat ze toen ze eenmaal thuis was contact hebben gehad met hoi ik ben trouwens een influencer met X volgers (best veel, ze had net gepost vandaar de karige likes), kunnen we iets voor elkaar betekenen? Stel je voor dat je dit op de uitslaapkamer bespreekt, of zodra je binnenkomt
Ja, echt heel apart! Vooral ook omdat haar verzekering alle kosten gedekt heeft, dus is zij hiervoor betaald?? Zo niet, wat heeft zoân kliniek voor meerwaarde t.o.v. van de normale ER? Je hebt voor beide een verzekering nodig. Wat een armoe.
Wat zit vita de insta van haar boy te promoten
Wtf is dat voor Instagram ook met âfeitjesâ? The thinkfluencer OK
ik vind het wel leuk eigenlijk.
Bonnie gaat heel augustus geen zondagvideoâs uploaden ivm de zomervakantie.
Wel lucratief genoeg dan blijkbaar (gezien ze ook nog een paar Lissabonvlogs gaat uploaden), hoe zou dat dan gaan met die petje af? Of gaat dat juist goed zodat ze niet meer zoveel hoeft te filmen.
Ze doet steeds minder moeite, jammer (stiekem jaloers op haar 300 vakantiedagen in een jaar)
Ja de zondagvideos van afgelopen tijd waren ook niet zo boeiend
Ben benieuwd of er door de manager nog wat frisse wind gaat waaien
Ze zei laatst toch nog dat ze nu zoveel aanbiedingen kreeg voor samenwerkingen dat ze die manager nodig had om het allemaal te kunnen verwerken (en voor een groot deel af te wijzen)
Hoeveel ze verdient hangt niet echt samen met hoe vaak ze iets upload blijkbaar, dus de behoefte om veel te uploaden voelt ze ook niet meer denk ik. En ja, waarom zou ze ook eigenlijk als het niet hoeft.
Ik had trouwens toen ze van 3 naar 2 vlogs per week ging (of 1 vlog en 1 â(ver)huisvlogâ, die ze al meer dan een jaar stug volhoudt) het idee dat dat tijdelijk zou zijn, maar dat lijkt nu ook niet echt meer het geval? Maar ook daar, waarom zou ze ook eigenlijk.
Dus dan is het nog 2 vlogs in de week? En er komen er nog 3 van Portugal waar ze ruim 2 weken geleden was?
Haha ja dus ik denk dat we in september de laatste week van juli kunnen zien zo ongeveer
Ach vroeger deden toch genoeg bloggers een âhitteplanâ in de zomer waarbij ze minder posts plaatsten? Weet zeker dat Vera ook minder deed in de zomervakantie omdat het ook minder gelezen werd.
Nou dan krijg je dadelijk dus bijna alleen nog maar spon videoâs. Zoals bij serena enzo ook is. Ik vind juist de normale dagen zo lekker om naar te kijken, relatable. Anders kijk ik wel tv reclames enzo als ik alleen nog maar naar spon wil kijken.
Ben steeds meer klaar met het YouTube als het telkens zo gaat. Bonnie was juist altijd een favorietje door het normale.