Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik zag Yvonne laatst ook voorbij komen met dat burger queen shirt. Ook gewoon van ali

3 likes

Met technische tekeningen werkt het ook zo met originele sieraden bedrijven. Maar zelfs grote ketens als bijv H&M, New Yorker etc tekenen ongeveer de helft niet zelf en kopen het gewoon in op een soort markt van fabrikanten in of sturen inspiratie fotos naar hun eigen fabrikant en dan krijgen ze een berg met sieraden in die stijl terug.

En er is niks mis met inkopen en verkopen, maar wel als die yvonne zegt dat ze het allemaal zelf ontwerpt en het vervolgens van Ali trekt. Ze weet waarschijnlijk niet eens of al die sieraden zijn getest en aan alle regels voldoen

4 likes

Ik ben ook vanaf dat stukje gaan luisteren maar hoe die hond kijkt als ze hem gaat optillen (terwijl hij eerst sliep?) hahah. Het gesprek verloopt zo vreemd idd want het is ook niet grappig ouwehoeren of elkaar leuk bashen zoals stellen soms doen…. Weird

3 likes

Lucardi is toch ook zo ongeveer wegwerpkwaliteit?

2 likes

Het komt op mij over alsof hij wat onzeker is en nog niet weet wat hij wil etc. en zij daar als een soort dominante bulldozer overheen rijdt en hem geen ruimte geeft.

1 like

Oh ik dacht dat Lucardi meer ‘bijoux’ was, als je snapt wat ik bedoel.

1 like

Hij is bijna 30 zij 23 ofzoiets. En hij heefy een goeie carriere enzo haha. Snap ook niet waarom hij het pikt

3 likes

Bij Lucardi gebruiken ze wel echte materialen. Als je iets van goud koopt (waar dat bij staat) is het in ieder geval wel echt van goud bijvoorbeeld. Welk vaak heel dun materiaal natuurlijk, maar niet verguld of zo.

3 likes

Dominante bulldozer is echt een perfecte omschrijving haha :joy: ik vond het ook zo typisch dat Felix opeens vegan werd en ging mediteren en kristallen had/gebruikte en zij in haar vlogs zei: dit komt echt uit hemzelf hij vindt dit zelf leuk!!! Kan zo zijn hoor maar zelf kreeg ik het idee dat zij het toch redelijk door zijn strot duwt

3 likes

Het erge is met Yvonne dat ze hier waarschijnlijk toch wel weer mee weg komt. Nu maakt ze die juice-video’s waardoor ze even in de picture staat, dat wordt ze denk ik snel weer zat (want mensen gaan haar uitkotsen en dat is slecht voor haar webshopje), en dan stopt ze weer een tijdje met Youtube-video’s, en over een paar maanden begint ze weer opnieuw met video’s over een ander onderwerp. Deze twee ‘werkgebieden’ combineren (roddeljuice en sierraden verkopen) is niet slim. Ze kan beter haar Youtubekanaal houden voor video’s met af en toe shoplogs, outiftjes showen, van die typische video’s waar haar oude doelgroep graag naar kijkt (meiden die tegen haar opkijken door haar acteer- en musicalverleden, of haar zien als een stijlicoon of zo).

4 likes

Voor een sieraden bedrijf hoef je echt niet met veel te zijn. Met een paar man kom je al heel ver, ook qua ontwerpen.

Ik heb de video van Yvonne ook gekeken en tsja… Ze zeggen toch, hoe meer details je vertelt hoe groter de kans is dat t gelogen is. Die vlag gaat hier geloof ik wel op.

Vond t sowieso een heel erg vaag verhaal. “Ja ik heb letterlijk aan de tekentafel gezeten.” Maar ook “ja, dat je het dan toevallig tegenkomt op Ali ofzo…”
Erg origineel getekend dan…

Mijn echt gouden sieraden hebben in ieder geval niet deze kleur.

5 likes

Vind het nog steeds zo bizar dat zij toen ook meedeed aan Wie is de Mol?

8 likes

Iemand schreef hier laatst dat Like Monica soort van platform lijkt te zijn voor de nieuwe winkel van Kiana en Matts drag carrière. Monica vertelt net dat ze hem zelf nog nooit live heeft gezien, hij deed dit vorig seizoen ook al toch

11 likes

Ja toen gingen Femke en die andere vriendin dacht ik nog kijken toen hij moest optreden! En vond Mo het zo jammer dat ze het moest missen haha

2 likes

Oh wow, hij doet het al langer dan ik had dacht. Eerste foto’s van 2017 en optreden video’s van 2018/2019 https://www.instagram.com/misscartierofficial/

3 likes

Oh ja toen gingen ze eten met Althea (?) erbij

Anthea!

2 likes

Zo blij dat ik niet op vakantie ben gegaan :neutral_face:

24 likes

Omg ik zou HELEMAAL gek worden dat ik geen normaal eten zou kunnen bestellen :sob: Wat verschrikkelijk

9 likes