Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Hahaha ik zit nu die video van Yvonne te kijken en echt dat begin ook. Niet eens van ‘mensen denken dat alles van Ali komt’, maar ‘zo excited dat ik een video kan maken over mijn eigen lijn omdat mensen zich afvroegen hoe mijn lijn tot stand is gekomen’

19 likes

Weet niet wat ik erger vind. Iemand openlijk uitlachen of vijftien jaar lang de sores van je collega’s in een praatprogramma gooien, daaraan verdienen en ondertussen bezorgd kijken

15 likes

Ik ben Yvonne’s video aan het kijken en krijg gelijk een shady “kant-en-klare business” masterclass/ “verdien duizenden euro’s met het internet” reclame 🥲🥲🥲

5 likes

Ik bedoel gewoon dat hij er makkelijker mee wegkomt door hoe hij overkomt versus hoe zij overkomt

1 like

Precies wat je verwoord! Zie haar echt als mijn jeugd waar ik mee opgroeide. Haar video’s keek ik altijd uit school. De laatste jaren kijk ik niet veel van haar. Maar ik heb wel de aankondiging “zwanger zijn” en de bevalling video’s gekeken, had echt tranen over mijn wangen, zo mooi en zo onwerkelijk! Teske = MAMA. :heart: Vind Zeki al zo op Mert lijken. Vind het aardig knap dat de bevalling video’s zo mooi nog is gefilmd, alsof het “makkelijk” ging (maar aan het eind had ze niet zo pretje)

2 likes

Diep triest, maar blijkbaar doen meerdere mensen / websites dit ook? Zoals MyJewellery spot ik ook op “gotcha_aliexpress” Instagram. Het was me nooit opgevallen dat niet alles 100% van MyJewellery is ?
hebben meer mensen hier ervaring mee of andere websites wat niet klopt.

3 likes

MyJewellery heeft deels eigen producten, zowel kleding als sieraden, en deels inkoop.

Waarom is jouw naam zo lichtgrijs :thinking:

15 likes

https://m.youtube.com/watch?v=03cWVPuyLAc

Wauw widya weer fucking neerbuigend naar Felix. Vanaf 20:25. Over dat zij nieuwe kleding heeft gekocht voor hun vakantie. Felix zegt hoe ik eruit zie op vakantie is bijzaak voor mij. En dan zegt zij: soms kijk ik naar jou en denk ik: dat shirt kan niet meer, gekrompen, verkleurd, niet fris. En dan zegt hij, tja op vakantie geniet ik en ben ik niet bezig met hoe ik eruit ziet. Wtfff en dan zegt ze jij vindt transpireren ook heel lekker he.
Wat doet zij raar man brrr. Oké even verder luisteren @Soy.peor :joy:

8 likes

Hahaha ik heb dit laatst gekeken omdat ik dacht oeh dan kan ik dit na bespreken met jou en @kali .
Maar ik kom maar niet door die podcasts heen die vibe is zo vreemd haah.

Hahaha dit is ook gewoon de technische tekening van de ali fabrikant die ze waarschijnlijk even heeft gevraagd als ‘bewijs’

10 likes

Ik denk dat ze er nog mee weg komt ook… Masterclass oplichting…

1 like

Dat wat ze benoemt met eerst een technische tekening maken dan een doorpas en dan productie is wel hoe t werkt met kleding. Weet verder niks van sieraden af. Maar ik vond t zon vaag verhaal. Ze heeft ook zon mooi verhaal over metalen enzo. Maar het zal me niks verbazen als de goeie dingen gewoon rvs zijn ofzo. Of dat ze een ali express verkoper heeft bij wie ze dongen in andere matterialen kan laten maken

1 like

Ze kent ook “iemand” die dat dan voor haar doet, concreet zijn is lastig als je alles bij elkaar liegt. Verder ook geen expert in lichaamstaal maar ze kijkt constant weg en de leugens staan praktisch in haar ogen gedrukt.

5 likes

Dit is de kettjng die ze om had in de video

7 likes

Ahhh ik ga zo meteen op lichaamstaal letten inderdaad, soms klopt dat wel echt!

2 likes

Een sieradenlijn “erbij doen” naast youtube en ook nog andere spullen verkopen, met hulp van maar 1 “iemand” dat kan ook eigenlijk niet. Ik bedoel kijk naar een bedrijf als Vedder & Vedder, dat zijn niet de meest ingewikkelde ontwerpen en ook niet eens een super uitgebreide collectie, toch hebben ze 70(!) mensen in dienst.
Het is gewoon tering veel werk.

Even advocaat van de duivel : misschien denkt zij daadwerkelijk dat ze origineel is. Dat zij tegen zo’n fabrikant zegt van, ik wil oorringetjes met sterretjes eraan, en dat hij dan zo’n standaard ontwerp op stuurt, en dat zij denkt dat ze speciaal voor haar een mal hebben gemaakt in plaats van dezelfde als voor de andere 46743 klanten.

6 likes

Nee zo dom is niemand, zij pakt het juist super sluw aan. + Ze had al jaren geleden gezeik met Chanel

8 likes

Dat kan, maar dan liegt ze alsnog keihard want “Mijn werk is 50% juice en 50% webshop” waarna allemaal vage argumenten opgenoemd worden over de inhoud van haar aandeel in die sieradenlijn (niks). Ze tekent de ontwerpen zegt ze, show me the drawings.

5 likes

Ik heb geflagd

grapje

5 likes