Mag hopen dat ze ook vermeld dat alles van ali komt…
“Heel veel zin in”
Nou cant wait hahaha…
Fawry horen we er niet over maar Michella spreekt zich wel uit:
Ronduit belachelijk dat ze eerst Koen helemaal uit lacht en nu heel laf niets laat weten…
Dat stukje vanaf 11:03 vond ik zo fantastisch, ging echt stuk!
Kan echt merken aan Bonnie dat ze zo geniet van de vakantie. Die twinkel in haar ogen
Wowwwww wat kan Yvonne liegen zeg, wat een ontzettend nep mens.
Reacties staan uit, je verwacht het niet
Likes ook whaha…“Als ik t niet zie, is t r niet!”
“Als je vragen hebt stel die gerust?”
Zet alle reactiemogelijkheden op YouTube en instagram uit. Triest mens
Wauw, ze doet gewoon net alsof iedereen gek is behalve zij.
Los van dit vind ik haar ook zo’n apart iemand ofzo? Ik wilde zeggen raar mens maar dat vond ik onaardig. Kan ook niet goed uitleggen waarom of hoe, iets klopt er niet.
Woooow dus ze hebben ergens voor getekend
Gelijk zin om alles op ali te zoeken
Weet even niet meer of ik dit al eens gepost heb, maar haar vergelijking met Albert Verlinde klopt ook totaal niet. Hij kan sympathiek overkomen en roddels brengen onder het mom van zogenaamde bezorgdheid en betrokkenheid, net als trouwens heel veel (andere) YouTubers. Zij lacht echt openlijk mensen uit.
Godvrdomm
Zal me ook niet verbazen als ze iets met die Dutch Performante samen hebben gekocht. Een gedeelde vakantiewoning in Italië ofzo. Wel tof hoor als dat zo zou zijn!
Yvone : Jaa helemaal technische tekening laten maken ik bedenk het helemaal zelf.
Yvonnes tekening
Ali
Jeetje wat slecht… hoe kun je dit met droge ogen verkopen. Vind het echt kwalijk ondanks dat het zo vaak gebeurd…