Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Dat weet ik. Maar dat maakt het mooi als het over een man gaat

16 likes

Lekker koken met vita :nauseated_face::hugs: gezeefde tomaten aka tomaten saus??

14 likes

Die Yvonne. Allemaal eerst juice en vuile was buiten hangen van andere mensen. En nu vindt zij dat ze de gebeten hond is. Karma is het.

29 likes

Vind het ook zo typisch dat ze er zelf niks over zegt. Wel alle juice van anderen maar zodra het over jezelf gaat mag niemand iets weten en moet alles verwijderd worden…

5 likes

Volgens mij klopt dit wel. Ik ken via via iemand die 5/6 jaar geleden seks heeft gehad met Bas. Toen hoorde ik ook dat hij vaker vreemd ging. Ik heb echter geen recente info.

9 likes

En dan zeker nog een paar plakken courgette en paprika erover, 3 stukjes geraspte kaas. Heeeeerlijke, gezonde, pizza!
:neutral_face:

3 likes

Ze is mega laf. Overal ook haar reacties uitstaan altijd. Die meid heeft nooit eens “Nee” gehoord in haar leven.

3 likes

Snap ook niet dat je denkt dat je hiermee wegkomt en dat niemand er ooit achter komt. Lijkt me toch dat je juist onder een vergrootglas ligt als je claimt een alberta verlinde te zijn.

2 likes

Koken is mijn favo irritainment dus ik ben meteen gaan kijken. Die droge spinazie, laag lasagne en dan droge geraspte wortels en rode biet erop. Hoe gaat die lasagne ooit zacht worden. Zo smakeloos en een rare combi, brrr.
Ik kan zo al een betere combi bedenken voor regenbooglasagne.

4 likes

Behalve voor K3

10 likes

Kan echt opkijken tegen dat zelfvertrouwen dat YouTubes en influencers hebben. Dat je denkt dat dit ‘recept’ iets is waar men op zit te wachten.

5 likes

Moet zo lachen om die valse fluit in de achtergrond in Bonnies vlog

7 likes

Lol die video van Like Monica dat Ria bij haar op bezoek komt om het huis (en haar) te reinigen met een fikkie. En dat ze dan zegt dat haar rechterbeen ineens korter is, ‘kan dat’? En dat er een man in Zara-Lizzy’s bed ligt

Monica doet soort van serieus maar volgens mij denkt ze diep van binnen hahaha wat een onzin ofzo, zo gedraagt ze zich iig

7 likes

Wil altijd zo graag het flapje van Nicks rugzak goed doen

29 likes

Tegen die jassen: “zie jezelf aan de kapstok hangen” hahaha wat een onzin

1 like

Haha ja dat met die spullen was ook zo raar, maar dit is het werk van die vrouw dus dan maakt ze die vrouw toch indirect belachelijk ofzo

Omg dit heb ik ook altijd!!

1 like

Dit is echt mijn nummer 1 ergernis van mensen met zo’n tas. En bij Nick zit het áltijd fout!

2 likes

Mooiste vind ik dat je op het voorbeeld overduidelijk ziet dat er iets van room/kaas door de spinazie zit. Niet eens een beetje hun best gedaan

2 likes

Lijkt er steeds meer op dat jouw speculatie klopt!

18 likes