Het andere YouTubers/bloggers topic #18

17 likes

Heerlijk, zon onsympathieke chick

7 likes

Haha wow en die schoenen zijn ook nog eens Balenciaga/LV ripoffs :open_mouth:

3 likes

Dat vermoeden had ik al. Heb een keer een stukje video gezien van haar waarin ze zei dat ze een bepaalde armband opnieuw binnen had, maar hij was ieeeetjes anders goud en wat dunner, want is mooier zei ze. Toen dacht ik echt ja ja je hebt gewoon niet dezelfde kunnen vinden op ali

14 likes

Hoe ze reageert ook in die screenshots, heerlijk! Koekje van eigen deeg. Constant iedereen bashen, ‘exposen’ en what not. Best riskant als je zelf mensen ook oplicht waar ze bij staan. Ze kan beter een juice video over zichzelf opnemen nu

30 likes

Ohh mensen, wat een domme doos zeg :joy:

6 likes

Dat zijn de stories van @realityfbi, niet van dat account zelf

3 likes

Yvonne verkoopt idd echt al jaren allemaal Ali troep door.

Ik vergeet ook echt nooit meer haar ‘road to 1 million insta followers’ waar ze 5/6 jaar terug echt alleen maar mee bezig was. Binnen een jaar wilde ze de 1 millie aantikken en toen ging ze voor een paar dagen met een ex naar Zuid-Afrika om cringy foto’s te maken op een picknickleed met lampjes eromheen. Haar hele youtube ging ook alleen maar over die 1 miljoen volgers en toen ze na een tijdje door had dat het nooit zou lukken was opeens alles verwijderd.

20 likes

Ik gil, dit is toch prachtig :joy::sob: Ik ga hier echt goed op. Nou, Alberta Verlinde, ik kijk uit naar de aflevering over jezelf :woozy_face:

6 likes

Ik heb het idee dat Yvonne met elke vorm van aandacht blij is, ook met deze.

3 likes

Het is algemeen bekend idd maar hoe komt het dat ze nog steeds verkoopt? Of loopt het helemaal niet zo goed en doet ze alsof?

Vraag ik me ook af maarja ze is laaang niet te enige, toch blijven al die influencers neptroep verkopen :woman_shrugging:t2: En als ze ‘exposed’ worden waait het na een tijdje over en gaan ze gewoon vrolijk verder waar ze gebleven waren. Hoe dan.

3 likes

Ging doorklikken bij realityfbi en er stond dat ze stories van Bas Smit hadden verwijderd? Weet iemand waar dit over gaat?

Dat ging over hoe hij wordt genoemd in amsterdam: bas matras

5 likes

Fawry heeft er nog niets over gezegd
 Ben benieuwd of hij er iets van gaat posten.

1 like

Haha Bas Matras, kan echt niet :sweat_smile: Hoop niet dat het waar is. Anders wel echt two facedddd

1 like

Huh neeee misschien ben ik naĂŻef maar dat kan ik bijna niet geloven

2 likes

Of het nou waar is of niet, ik vind het wel een fantastische bijnaam.

5 likes

Vooral ook omdat een matras iets is waar je op ligt. Dus dan zou hij ook nog eens een luie sekser zijn.

19 likes

T komt vanaf t ‘Gooische matras’ zo van daar heeft iedereen op gelegen/ is over iedereen heen geweest.

2 likes