Ik kwam dit net ook posten! Zo’n lieve video
Noor en Anna gedragen zich echt als 16 jarige tienermeisjes.
Jaaa zo mooi! En lijkt ook een hele chille bevalling. Even naar het zkh, bevallen en weer terug haha. Zal zo simpel niet zijn en dat schrijft ze ook wel, maar volgens mij allemaal goed verlopen. Lief ook hoe Mert zo blijft lachen.
Oooh wat een leuke, lieve bevallingsvideo van Teske
En schattig dat ze zo lacherig doen met elkaar, vind het heel erg passen bij hen. Heerlijk!
Heb hem ook net gekeken en zo lief hoe Mert ook zoveel zin erin heeft haha. Echt een mooie video
Weet niet of iemand hier ze kent maar Rose en Rosie hebben ook een zoontje gekregen en hun bevallingsvideo vond ik ook heel leuk
Ben direct gaan kijken, zoooo liefffff. Die enthousiaste hoofden op weg naar het ziekenhuis en dat Mert die beschuitbol mee had genomen.
En hoe verwonderd Teske ook kijkt als baby Zeki er eindelijk is. Wat een lieve mensen en wat een ongelooflijk schattige baby
Ziggy toch? Ziggy en Zeki haha
Die big smile van Mert continue, zo leuk!
@Twijfelaar Na de vlog van vandaag begin ik toch te twijfelen dat je toch gelijk hebt! Of in ieder geval, er is echt een project waarvoor ze blijven wat ik helemaal had gemist. Vandaag benoemde Enzo het heel specifiek dat er iets is en dat de dozen in de auto ermee te maken hebben. Of de inhoud ervan dan. Ik dacht eerst dat hij een hele collectie KP kleding had laten bezorgen daar voor zijn familie. Waarom ik dat dacht weet ik niet lol. Dus ja, heel benieuwd wat voor project en waarom hij dan spullen in de auto meezeult elke dag.
Toen Teske aankondigde zwanger te zijn vond ik het best gek omdat ze in mijn hoofd nog dat jonge meisje was. Maar zodra ze zeki vast had, was ze ineens echt een moeder en alsof het nooit anders was. Vind haar en mert ook echt cute samen. Zo veel liefde zie je bij hun gezinnetje er vanaf stralen.
Bij mij ging er een belletje rinkelen toen Enzo vorige week na het vertrek van Daniel en Francis Italiaans aan het oefenen was met Myron. Ging nog niet goed, maar ‘zou de komende tijd wel beter worden’. Het leek alsof hij zich daar een beetje versprak, maar het is wel in de edit gehouden. In de vlog van vandaag of gisteren zijn ze (de hele familie eigenlijk) ook weer ineens Italiaans aan het oefenen. Allemaal woordjes hoor, niks bijzonders. Maar ik vraag me toch af vanwaar die interesse ineens.
Daarnaast ook wel opvallend dat Dutch Performante daar ineens is, alsof hij daar is om een badkamertje te regelen.
De dozen in de auto brengen me juist aan het twijfelen. Ik kan niet bedenken wat daarin zou kunnen zitten wat eventueel met een aankoop van eigen accommodatie daar te maken zou hebben.
Dat flashback moment ook kort voordat hij geboren wordt, echt zo cute <3
Ik was aandachtig de tekst van Anna’s post in de post boven deze post aan het lezen en zag onder in mijn beeld een stuk voorhoofd repetitieve bewegingen maken en ik dacht dacht wtffff wie heeft hier een pijp-filmpje geplaatst. Er vooral waarom?
Het bleek mee te vallen.
Bonnie post een ‘verliefde’ foto van haar en Nick en een meid reageert eronder met “Nick was vroeger al cute ”
Zo weird
Ik had het gevoel dat ze moeder was al vanaf het begin van de vlog. Ik weet niet of dat is wat ze op Instagram het ‘beval-gezicht’ noemen maar een zwangerschap laat vrouwen er opeens zoveel ouder/volwassener uitzien. Wat lijkt het super snel te zijn gegaan ook. Het voelt alsof die aankondigingsvideo gisteren gemaakt is.
En toen Zeki geboren werd en hij huilde, leek het heel even alsof ie gewoon heel verdrietig was dat iemand hem wakker gemaakt had ofzo Maar gelukkig leek ie al snel door te hebben dat hij in goede handen was, echt wat een liefde
Ik ga hier echt lang op door volgens mij maar ik vond het zo mooi, geniet hier zo van
En Mert is zo’n lieverd ook! Vond het zo schattig dat hij eraan had gedacht om die beschuitbol mee te nemen haha
Ik mis die Diana zo erg, vond haar zo anders dan andere youtubers omdat ze er een opleiding naast deed oa. Maar nu kan ik haar vlogs zo saai en depri vinden. Misschien voelt ze zich gewoon depri, maar ik denk dat het zo zou schelen als ze er iets bij zou doen wat niks met youtube te maken heeft.
Yvonne Coldeweijer wordt even aardig kapot gemaakt door Gotcha Aliexpress nu in de stories haha.
https://www.instagram.com/gotcha_aliexpress/
Die hangertjes van 1 cent van Ali en bij haar 50 euro en zogenaamd 14K. Niet normaal …
Wat erg!! Lekker makkelijk geld verdienen zo haha
Ze blijft dit maar doen he, eerst die Chanel powerbanks, dan ‘zelf ontworpen’ truien enz via United wardrobe en vinted, nu weer op d’r webshop dingen die duidelijk designer knockoffs zijn. Zat er wel eens aan te komen