Als je steeds minder relevant wordt, moet je je eigen drama creëren blijkbaar.
Heeft het misschien ook hiermee te maken? Zie dit op meerdere sites staan.
Ik kom via deze link een sponsored instagram post van Serena Verbon tegen, dacht eerst huh wat heeft zij hiermee te maken
Laatst kwam iemand dat ook bij Cynthia’s site tegen. Zijn dat cookies dan ofzo? Of Google die dat trackt misschien.
Is het Facebook audience network. Je kan fb+insta posts ook buiten het platform adverteren maar dan wel de targeting gebruiken van fb/insta.
Hier zal het wasmerk(?) de post mogen gebruiken voor advertentie doeleinden en dan bijvoorbeeld mensen targeten tussen 25-44, vrouw en met interesses zoals beauty. Of targeten van mensen die dezelfde interesses(lookalike) hebben als mensen die al iets gekocht hebben. Of juist followers van Serena targeten etc. Maar er zijn heel veel opties voor targeten. Cynthia en best social heeft zowel Google als FB aanstaan voor adverteren. Gaat allemaal automatisch en websites kunnen wel categorieën en adverteerders uitzetten waar ze geen ads van willen laten zien. In dit geval is het wasmerk de adverteerder.
Vind het zo raar dat daar nu ineens ‘artikelen’ over verschijnen. Dit is een uitspraak van Maxime die in het boek van Martien naar buiten kwam en dat boek kwam al in oktober 2020 uit. Zou dus ook raar zijn als Anna daar nu ineens op gaat reageren.
Mm maar als de media het nu pas oppikken, snap ik haar reactie ook wel
Jaa love Matijn en zijn vriendengroep haha
Ah vet leuk hoe iedereen steeds afwisseld van kamer enzo haha
Ahaaa. Thanks voor de uitleg!
Komt dit uit het niks eigenlijk? Of is dit om dat volger koop gebeuren
Ik snap het niet, welke receipts heeft ze het over? als je geen volgers koopt heb je toch ook geen receipt? of benne ik nou gek of wa
Als je er een hele salty story over plaatst is dat toch niet “sitting back” lol
Hoe harder ze roept dat het haar niks doet en gewoon focust op het positieve met allemaal lachende smilies, hoe meer ik denk dat ze woedend is danwel jankend staat te stampvoeten.
" “the high road” "
Denk het ook. Snap die hele attitude ook niet. Als mensen leugenachtige kutdingen over je zeggen en denken, mag je dat best kut vinden. Cryptische instaposts plaatsen over dat het je niets doet… De meeste mensen negeren compleet dingen die hen niets doen. In plaats daarvan gaat ze in de aanval. Foto’s maken, bewerking erover, tekstje schrijven. Kost geen uur maar lijkt me al veel te veel moeite.
Voor mij hoef je niet altijd high road te kiezen als mensen leugens over je verspreiden. Ik zou die leugenachtige media gewoon exposen dan. Behalve als je niks hebt om te exposen
Aaaaawh de bevallingsvideo van Teske staat online en het is zo lief. Die hele situatie vind ik echt zo eigen voor die twee, ook dat geinen nog terwijl ze in het geboortecentrum zijn etc.