Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Jongens breaking news:
Monica & Amber (die van LA sisters) staan samen op een selfie met nog een meid.

Wat een nieuws zeg op deze avond nog.

11 likes

Nou wat een nieuws… ik mis alleen de foto?

Excuses.

8 likes

Ik denk het niet… Irma is ambassadrice van dat park, de eigenaren hebben 3 verschillende locaties ofzo? Ik denk dat het gewoon een goede langdurige samenwerking is. Heel die familie kan daar verblijven en (gratis?) eten en de omgeving laten zien enzo aan hun volgers = gewoon reclame en gratis vakantie. En ja, bijkomend voordeel dat er niet heel de tijd fans op hem afstormen haha. Oh en ik denk met ‘project’ waarvoor ze langer blijven was gewoon clickbait voor het feit dat de andere Knollers wellicht last minute ook weer op vakantie kwamen en Enzo en Myron dachten, gezellig we blijven dan ook nog langer!

2 likes

Zo ziet heel insta eruit bij mij, is 1.5 meter afstand plots niet meer nodig ofzo?

1 like

Is Monica de middelste? :face_with_monocle:

1 like

Is toch nooit nodig geweest in instaland

9 likes

Yes!
Dacht eerst van ow nou leuk deze foto, wat is hier juicy aan :sweat_smile: toen herinnerde ik me dat ze schijnbaar herrie zouden hebben.

4 likes

Nee dat is na 1,5 jaar ook niet verrassend meer :joy:

3 likes

Haha ik keek op de insta van Anna voor die mobieltjesspon en zag dat zij de slechtzittende broekjesvariant hiervan aan had :sweat_smile:

Die mobieltjesspon gaat ook maar door, kan me toch niet voorstellen dat van deze content je influenzahart sneller van gaat kloppen? Behalve voor het geld dan🤑

Ze lijkt hier op Victoria justice. Mijn random observatie die totaal niks toevoegt verder :v:

Ik snap de juice overigens ook echt pas door jouw comment (maar nog steeds niet helemaal precies, Amber en Monica hadden blijkbaar ruzie dus? wist ik niet, boeit me eig niet)

Nee ik wist het ook alleen omdat ik dat hier eens heb gelezen denk ik… zal me persoonlijk allemaal een worst wezen ook.

1 like

Huh de middelste en rechtse lijken zó erg op elkaar!

3 likes

Links en rechts zijn zusjes

De linker vind ik minder lijken.

1 like

Die rechter is niet Loïs toch

1 like

O oeps

Anna Nooshin zegt in stories dat ze receipts heeft van lying media, maar dat ze er niks mee doet want ze laat het over aan karma.

Zou dit over het kopen van volgers gaan? Ik wil de receipts wel zien! :rage:

1 like

ZEG DAN NIKS, ik haat dit.

63 likes

Meanwhile geeft haar story deze mood.

20 likes