Anna heeft een telefoonhoes-spon en daarom gooit ze haar iPhone 12 van verschillende hoogtes en ook op stenen ondergrond enzo. Wel geloofwaardiger direct maar ik raak zo gestresst van mensen die peperdure telefoons op de grond laten vallen
Haha enzo knol had dat gisteren ook en gooide zijn telefoon uit de rijdende auto en ik dacht allemaal maar oooomggggg doe normaaaaaaaaaaal
Dat telefoonhoesjes merk heeft flink diep in de buidel getast voor al die sponnetjes
Was dit nou écht een morning routine video van Bonnie of een verkapte happy soaps spon video?
Kiana.
Los daarvan vind ik dat ze het leuk weet te verpakken, mocht het een spon video zijn. Ik vind het in ieder geval vermakelijk om naar te kijken!
Nouja in de video staat heel duidelijk aangegeven dat het een advertentie is en onder de video ook nog dat het een betaalde samenwerking is, dus heel verkapt is het niet. Juist netjes aangegeven en verwerkt in een video waar voor de rest ook moeite in zit.
Ze heeft wel regelmatig in de vlogs gezeten en zat ook in seizoen 1 van de serie.
Ze komt van een van de Antillen als ik het niet verkeerd heb? Daar is het vrij normaal om gedeeltelijk Engels en gedeeltelijk Nederlands te praten. Is iig wat ik in dit topic las toen het er eerder over ging.
Edit: ah ze komt uit Curaçao zie ik als ik Google.
Nogmaals edit: sorry ik zie nu ook dat de Nederlandse Antillen niet meer bestaan, had ff beter moeten nazoeken voordat ik dit postte.
Ik heb nog nooit een vlog van Enzo gezien, maar ik kijk wel naar Irma, vind haar zo leuk.
Fair enough.
God al die reclame voor die Kendall/About You. Wat een vreselijk standaard dertien in een dozijn jurkje en dat is dan ineens ‘most flattering dress ever’.
Vraag een 4-jarige om een jurkje te tekenen en dit is het resultaat.
Edit:
Voor de liefhebbers is hij er ook in zilver
ik dacht even dat ze op een wipwap zat maar het is haar tas hahahah
Hoe is dit flattering
nja op size zero zeker
€50 en 90% polyester! Koopje!!!
En je krijgt er ook een zilver gezicht van, snel kopen kopen.
Kan me ook echt niet voorstellen dat dit nationwide de meest flattering dress ever is
Ja echt niks aan dit lapje stof zou mij flatteren, maar goed.
Als je zo’n mooi lichaam als Noor hebt is alles flattering.
Dat woord zou wat mij betreft verboden mogen worden. Gaat ook nergens over of iets flatteert of niet (wel typisch dat dit de woordkeuze is natuurlijk), het lijkt me vooral heel oncomfortabel.
Wat staat ze ook gek met haar kont zo naar achter of is dat ook hip? Ziet er heel oncomfortabel uit.