Geloof hier dus heel weinig van hahaha (via Fawry’s insta)
Zou echt mooi zijn als Monica nu op hem reageert met allemaal juice
Bullshit ze had toch in een vlog gezegd waarom die vriendschap over was
Ja omdat ze geen negatieve comments over bibi wilde verwijderen toch?
Ze had wel iets gezegd over ‘vrienden’ die niet ingrepen als Bibi en Olivia (??) stomme reacties kregen onder hun vlogs maar ze had niet gezegd dat het om Monica ging… of bedoel je iets anders
Had Monica zelf ook niet eens wat gezegd over vriendschappen die haar niet meer positive vibes gaven. En dat iedereen dacht dat het over Noor ging
Ook haar zwangerschap dat toen gelekt was, bleken sommigen Noor te verdenken
Jaa dat ja. Maar lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat t niet over Mo ging
Ik kijk / keek haar vlogs ook maar het altijd alleen maar shoplogs meerdere keren in de week begint met nu toch een beetje tegen te staan.
Ja het is echt zoveel! Echt bizar.
Ineens ‘snap’ ik die hele coaching-coach-coach-structuur. Ik zie zo vaak dat een coach (in dit geval Sanny maar zie t ook bij Marlou V) dan het bedrijf/de dienst van de persoon die zij coacht op insta delen. ‘Ja toeval hoor, maar deze persoon zit in mijn programma en die heeft toch een leuk bedrijf’.
Kan me voorstellen dat dat voor die persoon toch wat interesse/bestellingen oplevert en die denkt dan misschien: wow dat online programma werkt echt!!!
Je betaalt dus eigenlijk grof geld voor 1 shoutout…
In dit geval zit de persoon in de ‘Mastermind’ van haar man. Zó toevallig!!!
Ja dat hele online business coachen is volgens mij toch zo’n nep gebeuren. Als ik bijv. kijk welke mensen Marlou Volkerink heeft gecoacht (bij haar stories) en dan zie je dat die mensen amper 50 likes op hun (zakelijke)insta posts krijgen… ik snap ook wel dat het niet alleen om likes gaat natuurlijk.
Maar bijv ook zo’n Miloujoline, de vaagheid zelve wat business coaching betreft.
Het zou zo lekker zijn als iemand op het forum dit wel eens geprobeerd heeft en weet wat het nou echt inhoudt (en of je dus meer verkoopt nu met je “business”)
Ja das waar, in welke andere vlogs kwam Bibi nog meer voor, nergens geloof ik
Denk dat de mensen die zoiets volgen ergens een beetje wanhopig zijn of niet goed weten wat ze willen maar wel bekendheid of geld verdienen of ondernemen of zoiets zonder dat ze weten wat precies hun talent is of zonder creatief idee.
En dan denken ze dat een dure cursus hun problemen oplost. Daar draait dat coaching ook heel erg om, zogenaamd als je het volgt je het sowieso terugverdiend en je sowieso succes krijgt etc. Best wel kwalijk. Maar er wordt ook wel deels een beetje misbruik gemaakt van de positie van de mensen die het volgen denk ik, zoekende ofzo?
Ik heb gewerkt met een business coach die enigszins bekend is op insta. En hoewel ik wel wat opmerkingen heb over coaching, is het echt wel meer dan gebakken lucht en heb ik (in mijn geval) ook wel veel waarde gekregen. In het programma dat ik gedaan heb zat echt behoorlijk wat uren aan coaching, zowel in kleine groep als 1:1. Een online programma waar je met 200 man in zit is wel echt anders, maar de prijs is wat dat betreft ook niet enorm (Sanny’s programma is 400 euro). En het is, zoals met veel dingen, cruciaal wat je er zelf mee doet. Zo’n programma gaat geen resultaat opleveren als je het gewoon aanhoort en verder niets doet. En voor sommigen zal het ook geen resultaat bieden. Misschien omdat er geen klik is, misschien omdat het niet het juiste moment is, misschien omdat de inhoud vh programa niet goed is. Voor anderen word er wel iets in gang gezet wat zich pas later (deels) gaat uitbetalen. En weer anderen zijn al veel verder in dat proces en hebben alleen nog een kleine push nodig, en boeken meteen enorme resultaten.
Ik vond het zelf wel heel verhelderend om met iemand anders te werken die helemaal fris naar mijn struggles keek.
Teske heeft een foto terwijl ze in een pan roert en de baby slaapt in haar arm en de baby is zo mini en ik vind het zooooo schattig Ik vergeet gewoon steeds dat ze moeder is geworden. Zo bijzonder, zo’n klein mensje. Zo zo zo lief
Ze ziet er ook zo gelukkig en stralend uit op de foto’s die ze plaatst sinds zeki geboren is!
Kom even speculeren. Enzo en Myron zijn al een tijdje in Italië en bleven daar ook langer dan twee vrienden, omdat zij nog een project hadden daar. Nou is Enzo (eigenlijk heel de familie Knol) wel heel erg betrokken bij dat vakantiepark waar ze steeds terecht kunnen, maar ik heb zo het idee dat Enzo en Myron wellicht zelf iets gaan kopen daar. Ze zijn best vaak in Italië te vinden en ze zeiden laatst nog in de vlog dat ze daar tenminste over straat konden. Nou, ik ben benieuwd of hier iets van klopt. If yes, you heard it here first!
Pff nou inderdaad! Klapperende eierstokken to the max!
Net5 kom maar door!!!
Ja, echt! Nooit geweten dat ik ooit zo zou worden. Heb echt een behoorlijke tijd helemaal niets van baby’s moeten hebben en inmiddels heb ik de namen van mijn toekomstige kinderen al bedacht, mocht het ooit mogen gebeuren