Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik ook, zijn grote woorden en straks blijkt het gewoon nakd-fashion :stuck_out_tongue:

11 likes

Of juist niet want ‘ze had het zo druk dat ze geen tijd had om de vlogcamera erbij te pakken’

2 likes

oh man, ben je dan even opgelicht :sweat_smile:

3 likes

Mijn boeken alleen al zijn iets van 20 dozen :grimacing:

Maar dat is misschien bij hen niet het geval.

2 likes

Ja gaat hard voor als ik zie wat er alleen al op zolder staat, carnavalskleding, kerstspullen, oud decoraties, boeken, vakantie spul etc. Zijn al 10 dozen denk ik. Maar of je nou met veel of weinig spullen leeft, ieder z’n ding. Beiden heeft wel wat ofzo. Handig als je altijd alles in huis hebt wat je nodig hebt. Maar minimalistisch geeft ook weer rust.

Het wordt pas irritant wanneer je zelf een minimalist bent en je partner een hoarder, man man.

De foefs zitten iig op één lijn.

2 likes

Ach voor mensen die momenteel 3 huizen hebben verbaast dat aantal verhuisdozen op zich niet.

1 like

Volgens mij wel ali express pakketjes. Ik zie in veel van die videos dat ze 10 dezelfde producten hebben enzo.

Denk met sommige dingen ook wel, maar als ik dan die eelt schraper zie en dat kruiden rekje. dan denk ik eerder een soort van failed amazon retour box ofzo?

2 likes

Hehhh maar hoezo huren ze twee huizen naast hun koophuis??

Gewoon hun woonhuis en het vakantiepark toch

Ja geen idee, ik kijk die vlogs niet. Maar hoezo twee huurhuizen dan? Want dan zijn het er drie in totaal

2 likes

Ja ze woonde tijdelijk in een huurhuis omdat haar koophuis nog niet af was maar ze werd daar gek van het lawaai van verbouwingen dus ze woont nu op een vakantiepark in een vakantiehuis en ze willen een vakantiehuis kopen

Ik kijk de vlogs ook niet maar weet dat van hier meelezen

9 likes

Ah zo, dat klinkt al wat logischer!

Ik vraag me eigenlijk af of Claire (ClaireLucia / die van Trendgloss) nog Youtube videos gaat maken? Toen ze net uit NY terug kwam, zei ze ook hele tijd dat ze iets zou lanceren maar we zijn ondertussen paar jaar (? denk ik) verder en naar mijn weten heeft ze helemaal niks gelanceerd of gefilmd voor Youtube.

Bezig met haar merk nu blijkbaar.
Hopelijk komt er snel weer content, vind haar zo leuk!

Met ‘haar merk’ in wat dan?

Kleding volgens mij

1 like

Ik vind de haarkleur van Claire echt zo mooi :heart_eyes:

2 likes

Ik zou het niet weten, is nog niks concreets over gedeeld