Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Had ze nou maar een planner gebr…

102 likes

Voor het eerst dat ik ook stress voel bij Mascha.

5 likes

Behalve dan dat men dan wel zelf verhuist en het huis inricht. Nu wordt dit door een verhuisbedrijf en Eijerkamp gedaan.
Plus waarom moeten die dozen meteen worden uitgepakt? Kun je toch op je gemak doen. Je hebt toch de meubels nog niet staan om de spullen in kwijt te kunnen? dan leef je even 2 dagen uit een koffer ofzo. Deels ook kwestie van plannen indd. En Mila kan ook wel even een nachtje ergens logeren bij familie lijkt me.

9 likes

Honderd dozen. Ik zou er ook stress van krijgen

33 likes

En dat zelfs nog na maandenlang weggooivideo’s op Beautygloss

29 likes

Ik krijg helemaal plaatsvervangende stress van al die spullen en dozen. Alsof ze je op willen eten enzo.

En waarom worden je meubels al gebracht terwijl je nog geen keuken hebt? Lijkt me toch bij een nieuwbouwhuis dat je dat soort dingen vrij vlot inplant om te laten doen?

3 likes

Het zijn de gesponde meubels van Eijerkamp. Die willen hun campagne ook snel lanceren. :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik vrouw van jou plaatsen een foto van hun met een echo foto.
Daaronder de tekst dat ze dus een terugplaatsing hebben gehad en ‘pregnant until proven otherwise’.
Oké in feite is ze wel zwanger, maar ik gok dat niet iedereen de tekst leest?
Al die comments met gefeliciteerd en wat een fantastisch nieuws…
Dat is toch niet echt gepast, of ligt dat aan mij?

Terugplaatsing lukt niet altijd, dus dat dit gelukt is is al heel erg mooi nieuws. Zij zijn daar vrij open in, zowel de hoogte als dieptepunten, dus denk dat ze het daarom ook graag delen.

3 likes

Oh my, dan huur je een ander huis én een opslagbox naast je huurhuis EN koophuis en heb je je shit nog niet op orde. Ik vind het echt knap.

47 likes

Moet eerlijk zeggen dat als je zo’n vage tekst geeft, ik begrijp dat mensen je feliciteren en dat gepast vinden. Tenminste, ik kan het de mensen die misschien de tekst gewoon echt letterlijk nemen ook niet echt iets kwalijk nemen. Ze plaatsen zichzelf dan toch in die kwetsbare positie om in zo’n super pril stadium dit te delen?

3 likes

Ik vind de tekst best duidelijk, zeker als je ze volgt. Vind het wel mooi en kwetsbaar dat ze zoveel van het proces laten zien. Ik hoop dat het lukt! En dat de felicitaties van mensen die de tekst niet (goed) hebben gelezen ze een fijn gevoel geeft en geen rotgevoel!

5 likes

Ze zei in een video dat ze bij haar vorige verhuizing 170 dozen hadden. :cold_face:

Ik had er bij mijn laatste verhuizing een stuk of 30 en dat vond ik al vrij heftig

7 likes

Gesponsord interieur en extra huisjes, nee niet echt gemiddeld. De meeste mensen willen zo snel mogelijk over zodat ze geen dubbele lasten hebben :stuck_out_tongue:

1 like

I mean… hoe lang hebben ze de tijd gehad om de verhuizing voor te bereiden? Nou ja zorgt in ieder geval voor wat spanning en sensatie in de vlogs

3 likes

Kan, maar op sociale media komt veel soms anders over dan bedoeld. Ik denk in ieder geval dat het wel positief is. Weet ook niet wat je anders op zo’n post moet zeggen eigenlijk.

Maar waarom? Ik kijk die vlogs niet maar het klinkt juist mega onhandig. Dan moet je je met DRIE huizen bezig houden, lijkt me vreselijk. Of is dat hoe rijke mensen tegenwoordig verhuizen?

En ter aanvulling… ze kunnen misschien ook een keer taken verdelen ipv alles samen doen. Dat scheelt al de helft van de tijd. Geef gregor die blauwe planner en een busje voor de box!

18 likes

Ik ook. Ze hebben nu zelf de regie!

Ik ben meer benieuwd naar die internationale klus.

17 likes