Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Hahaha thanks, ik weet nu dat die rent free gaat leven in mn hoofd.

2 likes

Ik mis alleen nog ‘jullie zijn gewoon jaloers’

8 likes

Wie van jullie heeft wel eens Charlotte Blitzblum gekeken? Ik heb haar ontdekt toen ze weer in haar huisje ging wonen, ze was toen net uit elkaar met haar vriend. Ik vond dat ze toen nog aardig leuke vlogs ging maken voor haar kijkers met school , buiten school, haar webshopje etc . en ik vond Bollie echt zo leuk in haar video’s. Maar het lijkt nu sterk dat ze het meer uit eigen beleving filmt dan voor haar kijkers. Ze reageert ook niet echt leuk als mensen commentaar/kritiek hebben. Zoals gifje aan het eind of dat achterlijke deuntje (alsof we KINDEREN zijn!) :expressionless: (zou je wel denken als je na haar vlogs kijkt overigs) krijg ook steeds vraagtekens over haar geheimzinnige relaties met “H” .

Ja zij is mijn irritainment en helpt me bij een middagdutje want als ik haar vlog aanzet ben ik altijd binnen 15 minuten in slaap hahaha

11 likes

Ik heb haar video’s ook wel een tijdje gekeken toen ze nog samen was met haar ex. Maar ik ben juist afgehaakt toen het uit ging en ze ging daten. Het lag altijd aan de ander en nooit aan haar. En ze reed levensgevaarlijk rond met haar rijdende vuilnisbeltauto.

6 likes

Zo had ik het nog niet bekeken, haha .

2 likes

Dit heb ik met Queen of jetlags zzzzzz

5 likes

En ik met die Romy van Anna Nooshin, die heeft altijd zoveel stories op Instagran (geen vlogs). Pure irritainment (@roomyb)

4 likes

Aaah ja inderdaad alleen daar kun je niet echt bij in slaap vallen toch, dan speelt insta toch andermans stories af toch?

Ah, ja, klopt! Ik haakte in op het irritainment, haha, sorry

2 likes

Ooo zo ja. Cynthia haar stories/vlogs zijn ook irritant :joy::joy:

Maar Noor is voor mij gewoon zo rustgevend, slaapverwekkend en binnen 5 min slaap ik al. Ik like wel de video ook al heb ik geen idee wat ze nu allemaal doet

Ik vond Bonnies vlog echt fijn vandaag!

3 likes

35 likes

Eerst dacht ik: lief. Maar mijn tweede gedachte was: dus hij houdt haar privé behalve als iemand van de Knol franchise er geld aan verdient? Want het zorgt wel voor views als zijn fans nieuwsgierig zijn naar Milan’s vriendin. Je kan iemand ook prima buiten de vlogs houden toch.

5 likes

Huh nee zo zie ik dat niet, ze komt voor in hun leven, maar hoeft zelf geen media aandacht en commentaar en insta followers en weet ik wat allemaal. Vind dat wel netjes ofzo hoe ze dit doen.

42 likes

Is toch niet zo raar als ze keertje opduikt in een vlog van Enzo?

4 likes

Ze moeten het natuurlijk zelf weten en leuk dat Milan een vriendin heeft maar ik vind het wel tegenstrijdig als je aan de ene kant zegt dat iemand graag buiten de schijnwerpers wil blijven en zelfs geen social media heeft, en aan de andere kant wel langs kan komen in de vlog.

3 likes

Ja want dat werkt natuurlijk heel goed, zo’n verzoek :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Dit is of heel uitgekookt of heel dom en ik weet niet wat ik erger vind.

8 likes

Post ervoor: meid in bed
Deze post: ‘ja is moeilijk geheim te houden, dus ik vertel het maar’

Die begrijp ik niet helemaal haha

Dan gaan al die kinderen of volgers er niet over speculeren, of stiekem foto’s maken op straat etc. Gewoon van dit is ze en klaar.

3 likes