Vind je dat? Je kan de content van Noor niet leuk vinden, maar ze post heel veel, is consistent in wat ze doet en lijkt minder van het ene (gefaalde) project naar het andere te gaan. Heb ook het idee dat Noor veel meer begrijpt wie haar doelgroep is.
Ik vind de verhouding engagement /volgers bij Noor een stuk minder ongeloofwaardig dan andere influencers.
Ik heb helemaal niks met Noor, maar gezien influencers geld verdienen door mooie beelden in ruil voor geld lijkt zij mij haar werk gewoon goed te doen, of in elk geval te snappen
Voelt toch gek om een vakantie vlog van Bonnie te kijken waar ze geen noodles hebben meegenomen van huis haha
Wel hagelslag hoorrrr
Ik vind in een maandje tijd 11K volgers erbij niet echt geloofwaardig als je steeds een dalende trend hebt. Volgens mij is het gewoon selectief en hypocriet zeiken.
Zou een beetje dom zijn als ze zoiets online zet terwijl ze zelf ook volgers koopt. Want dan gaat iedereen daar natuurlijk opletten
Ja dat is in het verleden, dus dan moeten mensen moeite doen en als je de focus op anderen legt, leg je de focus niet op jezelf.
11K bij een steeds dalende trend klopt niet, dus zelf heeft ze in 2020 ook volgers gekocht.
Of juist heel slim om Anna te outen terwijl ze zelf wel volgers heeft gekocht, omdat iedereen denkt dat het dan wel echte volgers moeten zijn want anders dom van Noor
Origineel weer.
Sure.
Het is niet origineel van haar. Maar het werkt wel. Ze legt hiermee de focus op een ander (kijk de video van Yvonne of jullie haat richting Anna) terwijl ze er zelf mee wegkomt.
Wat jij nou zegt zijn toch pure aannames?
Huh maar hoezo is wat hier besproken wordt haat tegen Anna? Ik zie vooral reacties van forummers die het jammer vinden dat ze een bepaalde kant op is gegaan qua de potentie die ze had en mensen die zich afvragen wat ze nu eigenlijk nog doet.
Jemig als dat al haat is dan ga je het echt zwaar krijgen in je leven.
En als je vindt dat iemand te ver gaat in een post, spreek diegene er dan gewoon rechtstreeks op aan in plaats van zoân âjullie zijn allemaal zure kantoortruttenâ post.
Dit vind ik ook typisch een voorbeeld van de degradatie van het woord âhaatâ. Feedback? Is haat. Vind je iemand niet aardig? Er wordt gehaat. Negatieve kritiek? Haat.
Haat vind ik een heftig woord, iets wat hier naar mijn mening gewoon niet aan de orde is. Ja er is kritiek, ja meerdere mensen vinden haar niet leuk, aardig, relatable, influencerwaardig. Maar haten? Nah.
Welke influencers nog meer?
Even een kleine opsomming:
- Wat is dat blonde haar toch lelijk
- Ze is vergane glorie
- Ze is nep
- Bitchy attitude
- En nog 100 andere dingen doet ze niet goed
Misschien is haat te zwaar inderdaad. Ik denk dat frustratie mogelijk de lading meer dekt of ook niet echt? Het is geen feedback iig.
Het is gewoon dat er mensen hier haar niet leuk/aardig/vul maar in⊠(meer) vinden. Dat kun je zien als kritiek op Anna. Ik vind het gewoon alleen geen haat. âWijâ haten Anna niet. Misschien ligt het aan mijn definitie van haat. Ik haat zelf bijvoorbeeld nare situaties, spinnen, Adolf Hitler, etc. Maar alle vormen van kritiek worden tegenwoordig als haat gezien, en dat vind ik vervelend (ik haat het ). Maar goed dit is meer een semantische discussie.
Of we dan allemaal stuk voor stuk moeten komen vertellen wat we precies niet leuk aan haar vinden op een forum, tja dat is een andere vraag. Het is soms ook maar een dunne lijn, er kunnen bijvoorbeeld vijf berichten met een negatieve insteek over iemand zijn waarbij ik denk: ja ze hebben gelijk, dit vind ik ook. En dan kan ik bij het zesde bericht denken: jongens dit gaat te ver/lang door. En voor iedereen ligt die grens ergens anders.
Wanneer is iets simpel kritiek, wanneer wordt het bashen? Edit: Ik ben een beetje van het onderwerp afgedreven denk ik
Haha ik vind dit pas selectief kritiek selecteren, volgens mij hadden zijn er meerdere inhoudelijke argumenten genoemd waarom mensen zijn afgeknapt, waaronder die van mezelf.
Love dit