Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ja idd, ik vond Anna way back when veel slimmer en origineler dan de andere Nederlandse YouTubers. Maar de hele overstap naar BN’ner-knuffelaar en Boulevard en weet ik het maakte haar zo’n dertien in een dozijn type. Op het internet was ze vrij uniek maar als tv-meisje was ze niet zo heel goed en toen ze ook nog eens haar hele imago daar omheen ging bouwen bleef er zo weinig over.

Maar ik denk dat Anna prima terug zou kunnen komen als ze idd weer gewoon back to dr roots gaat.

13 likes

Haha ja dat stukje was zo ongemakkelijk. ‘‘We gaan champagne kopen voor Mo, maar die drinken we toch zelf op hihaho’’

1 like

Ik vind het ook zo droog hoe die verbouwing ging. Iedereen hard aan t werk en zij komen af en toe ff langs met een glas champagne in hun hand kijken hoe het ervoor staat.

4 likes

Ze heeft ook geen gun factor vind ik omdat Anna best wel een bitchy attitude heeft.

6 likes

Vis smaakt naar vis, door het vissige smaakje wat eraan zit!

2 likes

Wat mij echt op Anna deed afknappen was oa die Shell campagne en toen Trump verschillende landen in de ban deed haar rol op tv. Aanvankelijk leek ze echt op een frisse wind met haar vluchtelingen achtergrond en als slimme vrouw. In plaats van dat toen in te zetten voor iets positiefs begon ze het uit te buiten en volle bak in de commercie te duiken. Maar met een duurzaamheidscampagne voor Shell? Of op TV roepen dat je nu Amerika misschien niet in mag met je dubbele nationaliteit, huilend, en een week later op LA in het strand liggen en je niet inzetten of uitspreken voor mensen die daadwerkelijk werden gescheiden van familie? Voor mij waren dat echt grote afknappers omdat het twijfel creëerde bij haar intenties en authenticiteit. En haar hoge stemmetje en ‘ik ben superlief en introvert en schattig’ vibe irriteren me want is nep

58 likes

Misschien leest Alberta Verlinde (:nauseated_face:) wel mee:

8 likes

ik gun deze vrouw geen views

59 likes

Ik heb echt zin om die starbucks beker uit d’r handen te trekken en t over d’r kop te gieten.

37 likes

Ja dit denk ik ook. Daarnaast ze ging allemaal side businesses beginnen, zoals Alter en het instagrammuseum dat dicht moest door corona, die uiteindelijk mislukten / niet goed genoeg liepen waardoor ze weer andere projecten en klussen ging doen om in the picture te blijven.

4 likes

Oja, Alter! :joy:

1 like

Wie weet zit ze gewoon hier, wie weet ben ik het wel :scream:

12 likes

Plus dat zij toen echt belachelijk reageerde op een journalist die iets zei over het niet naleven van de corona maatregelen.

9 likes
64 likes

Pareltje

5 likes

Ah nee ze had dit al eerder aangekondigd op insta, dat ze dit zou gaan doen. Ik was even door haar verhaal geklikt maar dit filmpje maakt ze wel nav die post van Noor. Hele rare insta heeft ze trouwens, nu van die posts van ‘wie denk jij dat er met hockeymeisjes vreemdging? Laat reactie achter in de comments!’ omdat ze dan blijkbaar weer juice heeft ofzo. En dan gaat iedereen speculeren in die comments? Dat is gewoon ook klote voor die mensen toch, als er zo over je gespeculeerd wordt in de comments op insta. Stel je voor dat je er niks mee te maken hebt en jouw naam staat daar ineens onder. Nare manier van interactie zoeken

2 likes

Waarom zou zij zich hier speciaal over uit moeten spreken? Het is niet dat ze de VS niet in mocht vanwege een dubbele nationaliteit, maar omdat ze geboren is in Iran, de VS Iraanse reizigers weerde en je de Iraanse nationaliteit niet af kan staan. Ze heeft daar dus geen keuze in en wordt hierdoor in haar leven belemmerd, ik vind het raar dat juist zij zich dan daarover uit zou moeten spreken en niet anderen die veel meer vrijheid genieten, want Iraniërs die gevlucht zijn leven over het algemeen buiten Iran ook niet zonder zorgen (kijk maar naar recente aanslagen op Iraniërs in Europa en ook Nederland). Iran heeft echt een lange arm in het buitenland en ik verwacht van Anna met haar achtergrond juist dat ze geen extra risico’s wil lopen maar gewoon net als ieder ander (Nederlander) naar de VS wil kunnen reizen en geen negatieve aandacht op zichzelf wil vestigen door buitenlandbeleid te gaan bekritiseren.

2 likes

Vind het een beetje een gek idee dat Anna ‘iets goeds’ had moeten doen met haar vluchtelingenachtergrond. Had helemaal niet gehoeven. Ze moest het gewoon niet inzetten voor domme dingen en het bij benoemen laten.

Ze begon met veel inhoud. Kwam op mij over als een hele ambitieuze en intelligente vrouw.

Dit waren haar eerste video’s:

En toen kwam er een moment dat ze alleen maar geld zag en dat het niet meer ging om content. Ze is gewoon geen echte content creator. Hoe zit het inmiddels met dat kids-kanaal Noosh? Dat begon ook omdat ze op de bandwagon wilde van kids-kanalen die veel views pakken. Dan heeft ze make-up, dan heeft ze een overpricete pop-up store, overload aan Co-r en D-on en Neeked-fashion. Ze is echt op zoek naar dingen om snel geld mee te verdienen zonder moeite te hoeven doen. Zo werkt het niet.

14 likes

Dit idd. Ik vond haar vroeger echt wel interessant om te kijken: een slimme, sexy vrouw die business maakt. Toen ook al best onoprecht (op sommige vlakken) en heel afstandelijk vond ik, maar oke.

Maar toen ging ze heel die oppervlakkige, BN’er hoppende kant op (op zoek naar money/fame?) en dan ook nog zo onoprecht/onpersoonlijk. Vanaf dat moment werd het gewoon oninspirerend, onboeiend gekus en ge-ilofjoe met gekke kleren op insta. Nu nog erger met die gekke spon…

Echt jammer, want zij had echt wel veel potentie vind ik. Toen ik naar Barcelona ging 2 jaar terug, keek ik eens een vlog terug van 7 jaar geleden ofzo en het leek wel een totáál ander mens gewoon :exploding_head:

6 likes

Heel leuk hoor dat Julia Mekkes op Mallorca is, maar als je eigenlijk maar weinig vlogt van je week, waaaaaaarom moet je dan uitgerekend vloggen op het moment dat je een topless vrouw voorbij loopt?? Je ziet amper wat hoor, maar toch, vind het niet heel netjes om precies dan je camera erbij te pakken ook al is het je bedoeling je eigen hoofd te filmen

2 likes