Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik vind Monica ook anders dan in haar vlogs. Ik vraag mij dan ook af wie de ‘echte’ Monica is, die van de vlog of van de serie.

5 likes

In de video van Bonnies favorieten kwam de podcast van Rijk Hofman en Sam Hofman langs. Ik wil echt mijn oren zuiveren, want wat een bagger wordt daarin gezegd. Ik weet natuurlijk dat mannen zo onder elkaar kunnen zijn, maar zo’n podcast waar dan ook nog geld mee wordt verdiend.

5 likes

Ik vind het ook wel echt iets om je hier als collega dus zo aan te storen dat je er een story over maakt.

3 likes

Ik vind Anna inmiddels echt het schoolvoorbeeld van vergane glorie, had echt niet verwacht dat zij zo snel zo irrelevant zou zijn.

76 likes

Ik snap echt niet dat uitgerekend Bonnie dit leuk vind om naar te luisteren???

3 likes

Ik vind hem echt irritant overkomen hahaha. :speak_no_evil: :see_no_evil: Ik ga slecht op dat stemmetje merk ik.

9 likes

Ik heb het idee dat ze in de serie echter is, geen idee waarom. Maar wel jammer, want ik vind haar in de vlogs veel leuker.

1 like

Ja ik trek het ook bijzonder slecht

Maar ik haat alles Meiland ook vanuit de grond van mijn hart

13 likes

Die meid had een boek geschreven over On Top zijn toen ze nog helemaal niemand was. Ze heeft zich echt naar de top gescamd, vind het hartstikke logisch dat mensen haar zat zijn. Ze heeft nooit echt een kijkje geboden in haar persoonlijke leven zoals vloggers doen, maar biedt ook op andere vlakken 0 diepgang aan… echt een it-girl.

29 likes

Oh ja ik ook inderdaad, echt zo’n imitatie van Martien. Zo gemaakt ook ofzo

2 likes

Maar dit idd, het komt zo fake over. Please stop (of neem geen video’s meer op met YouTubers die ik volg). Ik vond de waterparkvideo van Thomas alleen een stuk leuker om te zien en mijn oren ook.

Het zal ongetwijfeld verder een hele aardige jongen zijn hoor maar liever zonder geluid.

2 likes

Werd ze ook niet door onze strot geduwd? Anna was OVERAL, NSMBL, Mascha, Cynthia, RTL, HNTM en nu niks meer

22 likes

Ik heb ook nooit helemaal begrepen wat mensen leuk vonden aan Anna Nooshin.

52 likes

Ik denk dat Anna op een gegeven moment zich echt een bepaalde nep-persoonlijkheid heeft aangemeten op YouTube en Instagram en dat dat voor veel mensen totaal niet authentiek voelde.

Ik denk dat als ze dichter bij zichzelf was gebleven ze misschien minder volgers/commercieel succes had gehad, maar wel duurzamer succes en loyale volgers.

Hoe ik haar voor Youtube kende en hoe ze op haar ‘hoogtepunt’ overkwam vond ik totaal niet overeenkomen.

14 likes

Op zich vond ik die boeken redelijk persoonlijk, veel verhalen over haar jeugd en familie en vrienden. Toen vond ik haar juist heel leuk, maar dat was snel klaar, haha.

4 likes

Heb het idee dat ze snel ‘veranderde’ toen er veel heftige dingen in haar persoonlijke leven speelden. Weet nog dat haar vader en stiefvader overleden en dat het uitging met haar ex binnen een jaar tijd. Dat doet natuurlijk wat met je, heel logisch. Voelde voor mij alsof ze sindsdien andere content ging maken en nog meer business/snel moneys maken gericht ging werken. Hebben jullie dit ook zo ervaren?

11 likes

Die scène met Mathijs, en die champagne/cadeau kopen voor Monica - zó ongemakkelijk. Vorig seizoen zat er ook zo’n scène in met Femke, gingen ze dacht ik ook een cadeau voor Mo kopen. Voelde zo geacteerd. Rare serie is het. En slecht, als het reality moet voorstellen.
Maar ja, ik kijk wel ja…

10 likes

Naar mijn idee was dat onpersoonlijke wel iets eerder al eigenlijk? Maar het kan idd heel goed dat dat misschien een beetje het laatste zetje was. Wel heel erg voor haar, maar neemt niet weg dat ik haar niet meer sympathiek vind.

1 like

Ik vind haar moeder (die in bepaalde filmpjes voorkwam) echt dertig duizend maal leuker overkomen en interessanter.

6 likes

Ja dat voelde echt ongemakkelijk aan haha. Omdat hun interactie ook zo super awkward ging.

1 like