Hahaha wat cringe dit zeg als dit klopt. dit moeten die juicy kanalen eens delen, hoe fake dat wereldje is.
Oeps dit ben ik 9 van de 10 keer🤪
Heerlijk account inderdaad, haha. Was vooral onder de Indruk dat deze persoon het al jaren volhoudt
@sushi vind dit zo’n trieste bedoening. Misschien als ze weer eens interessante content zou maken dat ze vanzelf de volgers krijgt waar ze naar op zoek is.
Ik twijfel er aan of dit gekochte volgers zijn.
Mijn ex-collega’s hebben mij ooit eens volgers gekocht als grap ( heb echt amper volgers en ben geen influencer ), en deze volgers zijn er over een span van een week bijgekomen…
Dit lijkt me eerder dat ze ergens gedeeld is en ineens volgers bijgekomen zijn.
Ik twijfel dus het kan natuurlijk wel echt zijn, maar dan is het wel dom om het zo te doen vind ik. Ligt er zo duidelijk op.
Dit doet me denken aan de 2000s obsessie van vrouwenbladen met celebz die ‘lekker H&M met Gucci combineerden!’.
Anyway ik hoop dat Sylvie zich kapotschaamt in haar plebs outfit!!!
Ik zag gisteren precies zo’n clubje, en ze waren ook nog eens allemaal stelz aan het drinken (dat drankje wat Monica de hele tijd promoot)
Ik denk het wel ja
Hangt er vanaf welke ‘farm’ je gebruikt.
Bij Anna is het elke keer als ze onder de 1 miljoen zit duidelijk een piek in het aantal volgers die erbij komen. + de engagement rate icm met het aantal volgers klopt echt niet.
Wat is dat blonde haar toch lelijk bij Anna
Waar is het eigenlijk mis gegaan met Anna’s bekendheid?
Ik vond het altijd lijken alsof ze een typetje speelde. Doet ze nog iets op tv ofzo?
Ohja dan is het wel echt dom van haar om het zo te doen…
Ze wilde miljonair worden en heeft toen haar ziel verkocht aan de illuminati (lees: ze werd super commercieel, 80% spon, 10% pogingen om commerciële kanalen op te bouwen met random projecten, 10% authentiek Anna). En die laatste 10% is een schatting naar boven afgerond.
Er komt wel weer een seizoen van Holland Next Topmodel dit jaar dus ik denk dat ze dat wel weer gaat presenteren. Volgens Wikipedia doet ze ook nog Boulevard, maar geen idee of ze daar nog wel eens in zit?
Nee al jaren niet meer.
Dit is ook een beetje hoe het imo nu bij Bonnie gaat. Ik vind er niks relatable meer aan, dus volg ik niet meer.
Kiana is echt zo hard bezig met de beste versie van zichzelf laten zien in die serie van Monica, ze is gewoon aan het acteren helemaal zichzelf aan het pluggen
Zelfs op de cover van hun boek kunnen Thomas en Rutger hun mond niet dicht houden
Ik vind haar zo vreselijk. Ze komt zo oppervlakkig over
Haha ja die serie op Videoland is ook half een serie over Monica en half een platform om alle projecten van haar familie en vrienden mee te pluggen