Dit dacht ik ook toen ze zei dat het vijf vlogs werden. Dat is leuk als je dagelijks vlogt en upload, maar met dit uitsmeren gaat het echt nergens meer over.
Echt ongelofelijk dat Bonnie vroeger gewoon 8 video’s per week maakte, naast ander werk. Dat is ook echt heel veel hoor, ik snap dat dat niet vol te houden is, maar wel jammer dat met de frequentievermindering het niveau niet echt omhoog is gegaan. De vlogs hangen steeds meer van de randomheid aan elkaar.
Heel dat stuk vandaag over dat ze niet kan werken omdat Nick thuis praat?
Ze gaf eind vorig jaar ofzo aan dat ze 4 x per jaar een weekje vakantie nam. Maar ik heb het idee dat ze eigenlijk constant een soort vakantie heeft? Ze is zoveel weg geweest de laatste tijd of upload een hele tijd niet of nauwelijks.
Ja die 4x per jaar een week pauze staat geloof ik los van vakanties, want dan filmt ze ook niet. Dus ‘vakanties’ zijn niet die vier weken.
Haha wauw. Ze had 2 mnd geleden ook in één week spon voor een duurzaam merk (armedangels) én Primark, vond ik ook al zo ongeloofwaardig.
Volgde/ keek haar vroeger nog wel, maar ben de laatste tijd echt afgehaakt
Dat was ook al zo ongeloofwaardig maar alles voor het geld
Niet alleen pubers, studenten vaak ook. Ik zag laatst ook een stuk of 5 meiden van een jaar of 20 samen lopen op een festival en ze hadden allemaal een gerafelde high waist short aan, daarboven een strakke crop top met daar overheen een open gedragen oversized overhemd met aan hun voeten hoge zwarte allstars of dad sneakers.
Het verschil tussen pubers en studenten is sowieso heel klein geworden qua outfits. Ik zie zestienjarigen regelmatig hetzelfde dragen als vrouwen van pakweg 21. 22.
Ik ken ze ook hahaha en kan alleen maar denken: nu wil ik jullie nog minder betalen als het hier terecht komt
Haha ja ik zie hier in de stad vaak groepjes studentes die állemaal een kort wikkeljurkje met leuk printje en volants/ruches dragen. Laarsjes of sneakers eronder. Lijkt bijna wel een uniform.
Ja, veel van die Loavies/Mostwanted jurkjes!
Vind dit ook echt een forumoutfit, vorige week ofzo stonden er echt 5 foto’s achter elkaar in wayrwt van forummers die allemaal zo’n soort wikkeljurk aanhadden
Edit ohnee wacht zijn net langere jurken zonder wikkel. De 23+ versie van die korte wikkeljurken
Anna denk ik idd, ik wist dat ze van 1 miljoen aan het zakken was, bekeek toevallig vandaag d’r profiel en zag dat ze weer op 1 miljoen zat. Toen even statistieken opgezocht haha
Jongens, Sylvie blijkt net als ons te zijn. Ze koopt zelf een jurk om het koningspaar te ontmoeten (oké want er was geen tijd meer om iets te laten ontwerpen). Heerlijk zo’n gewone meid!
Hahaha ja dit is toch totaal niet geloofwaardig?!
Ik vraag me ook af wat ze de hele dag doet? Ze zegt dat ze 32 uur per week werkt, maar de laatste tijd zijn al haar vlogs van die random stukken aan elkaar geplakt/‘huisvlogs’ die meerdere weken beslaan. En die vlogs die pas twee weken later online staan. Daar kun je toch niet zoveel uur aan besteden? Echt jammer, ik vond haar vroeger zo relatable, maar dat is nu helemaal weg, met haar jaren 30 huis en manager.
Huh plotseling 20.000 volgers omhoog.
Nog een vakgenoot hier dus
https://youtube.com/c/CoreyWinthrop
Deze jongen maakte eerst video’s waar hij in Taco Bell aan het werk was en liet zien hoe je hun verschillende soorten eten maakt. Die video’s moest hij verwijderen van Taco Bell, dus als reactie daarop heeft hij nu een serie waar hij alle ander fastfoodketens langs gaat en laat zien hoe je hun producten maakt. Hahaha savage.
Vind dat trouwens wel echt een leuk genre van YouTube shorts, mensen die met een headcam filmen hoe ze Subway en Taco Bell bestellingen enzo maken. Ik snap ook niet waarom Taco Bell per se wou dat die video’s offline gingen, je zegt toch geen nee tegen gratis reclame? Volgens mij werkt het vet goed want ik heb altijd zin in dat eten na het kijken van die filmpjes haha
Ik had zoiets vandaag ook aan maar ik ben al 30
We love a relatable TMF meid.